elin-mylife

Direktlänk till inlägg 5 juli 2014

Vaken..

Av Elin - 5 juli 2014 06:02

Har legat vaken i TVÅ timmar nu och i helhet har jag bara sovit i TRE timmar!! Fyfan..trodde att jag skulle bli galen ett tag när jag låg vaken.

Har inte kunnat sova för jag har en extrem huvudvärk, det kommer från och till men då är det extremt alltså när det kommer. Ont i halsen så jag knappt kan svälja. Ont i magen/illamående. Fryser också som att jag varit ute i snö i två timmar utan kläder, låg UNDER täcket men jag bara frös och kallsvettades. 

Tillslut fick det bli ett slut, gick upp och kollade om jag hade feber och ja jag har det..vår temp är så dum så jag tror att man skulle lägga på fem grader och då har jag alltså, 38,4..feber! :(

Visste att jag skulle bli sjuk! Nu kan inte Hanna och jag sova över imorgon.. sorry Hanna :( Men kika mig så kan vi snacka?

Hela dagen blir förstörd. Nu kan jag inte heller gå på en promenad, eller kan kan jag men jag kommer inte orka och är sjukt trött..får vila upp mig idag och hoppas på att jag blir frisk så fort jag kan -får äta mycket frukt och dricka te!

Nu ska jag se på någon film eller nåt så att tiden går fortare, det här alltså -jävla skit! 

Hoppas ni får en bättre dag än mig ♥ Kram

 
 
natalia

natalia

5 juli 2014 18:29

Haha så ser jag oxå ut så oroa dig inte ;D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards