elin-mylife

Alla inlägg under februari 2015

Av Elin - 7 februari 2015 09:45

Så jävla rolig och värd film å se! Bästa Disneyfilmen jag sett - och då har jag sett MÅNGA!

Av Elin - 7 februari 2015 08:15

Av Elin - 7 februari 2015 08:06

Av Elin - 7 februari 2015 00:00

Sitter just nu och väntar på att mitt hår ska bli lite torrare då jag nyss tvättade det - kände att jag kanske skulle vara lite fräschare i håret när jag ska bort imorgon!

När jag shampoonerat in hårtet ser jag en röd fläck och då började näsblodet.. Tack och lov varade det inte länge utan det slutade efter någon minut - men det var nog en varning tillsvidare. 


Har inte varit bästa dagen idag om man säger så. Har varit låg och inte orkat bry mig för något eller någon! Jag har varit en bitch rent ut sagt - men man kan inte alltid vara ängeln i huset! Men det har känts skönt och visat att folk fan inte får behandla mig som dem gjort - nä då jävlar kommer bitchen fram och halft slutar prata med er! Orkar verkligen inte bry mig när folk säger emot mig eller beter sig svinigt - bara och dra om man vill så.  


Nu till något obehagligt på idrotten idag. Hm.. vi hade fys och därefter körde vi ett biptest (det är att man ska springa från vägg til vägg på en viss "tid" då ett pip kommer - och för varje nivå går det snabbare och snabbare) Bara och kolla google om ni ej förstod xD) i alla fall! Jag körde några gånger och tillsist kände jag att min andning började bli jobbig. Jag körde på några gånger till, men det blev värre. Tillslut blev jag yr och andningen blev bara värre! Jag sprang, sprang till omklädningsrummet, stängde dörren och satte mig pladask rakt ner på golvet.

Jag skakade som en jävla elvisp. Började böla och försökte få luft, men det gick knappt! Jag tog i så mycket jag orkade och det kom bara ett väsande ljud ifrån mig när jag försökte andas. 


Satt i säkert 10-15 minuter innan jag kunde andas lite bättre. 

Hela dagen har jag haft det svårt och andas och det är än...är så rädd att det ska hända igen! Haft så här en gång innan - i höstas när jag var ute och sprang på idrotten. Jag vet inte, men jag har en känsla av att jag har astma? 


En annan grej idag var riktigt kul xD dör nu när jag tänker på det - HAHAHAHA

Jag hade inga pengar på min mobil då jag varken kunde ringa el smsa å jag hade glömt mitt SOblock hemma. (Och om man glömmer något hemma så får lärarna utbrott på en och skäller ut en sån bara den....) så i panik kikade jag Hanna och frågade om HON kunde ringa min pappa och fråga om han kunde komma ner med mitt block (han skulle ändå ner till stan sa han innan jag åkte till skolan). Så Hanna ringde honom - först svarade han inte men sen ringde han upp henne. Asså dör XD Så jävla kul att hon ringde min pappa och ba "Hej kan du komma med Elins block?" xD hon berättade också att jag inte hade pengar på mobilen och han typ höjer rösten och "skriker": " MEN VARFÖR SÄGER HON INTE DET SÅ ATT VI KAN FYLLA PÅ?"
Kände det "Kul att hon fick höra honom "arg" xD Han kom i alla fall med mitt block och sen fick jag "utskällning" av honom varför jag inte bett om pengar, måste ha det ifall det händer något osv. Hahah kände mig inte sur på honom, kändes bara så jävla kul med allt! 
BÄSTA SAKEN SOM HÄNT PÅ LÄNGE     

___________

Imorgon kommer en lite uppdatering vara på morgonen, sen en sent på kvällen då jag ska vara borta hela dagen! Vi skulle åka och kolla på någonting, på crossar eller något - kommer icke ihåg men kommer prata om det då :) 
Vi åker tidigt på morgonen, eller ja runt kvart i åtta därefter är vi hemma runt sju, åtta. Så hela min dag går åt av det - men det ska bli kul och komma hemifrån och göra något annat för en gångsskull  ska försöka ta bilder !! 


Måste nu ta och lägga mig så att jag kommer opp imorgonbitti, hm..känner just nu att jag skulle kunna ta en sovmorgon istället. 

Hoppas att ni haft en bra fredag - trevlig helg! Godnatt å kramar♥ Vad ska NI hitta på för kul i helga? 

Av Elin - 6 februari 2015 21:32

Önskar er en fin kväll!

Funderar på en bloggpaus imorgon då jag ska bort och hinner inte blogga så mycket. Hmm. Ska försöka hinna göra inlägg till imorgon så att ni inte blir helt utan - dessutom så är jag inte alls på topp idag! Mer om vad som hänt kommer i nästa inlägg ikväll..

Kram <3

Av Elin - 5 februari 2015 20:24

Min dag har varit lite upp och ner idag. Speciellt i skolan. Vill bara gråta. Hm.. blev ett litet "gräl" och jag kände mig så himla förbannad och ledsen, slutade och prata efter det. Satte mig i ett hörn i min egna lilla värld för att lugna ner mig och tänka. Kände att det behövdes... och just nu känner jag att jag behöver vara för mig själv, t.om i skolan. Är bara ivägen där!


Efter skoldagen ändrades det och blev till en grym dag! Jag följde med Hanna hem. Vi pratade och gjorde det gamla vanliga som vi brukar göra xD 

Pluggat lite SO under kvällen, duschat och nu ska jag försöka svara på lite kommentarer innan jag lägger mig - dock tror jag inte att jag hinner det då jag måste komma i säng tidigt! Men det blir imorgon annars, det lovar jag.

Tänkt mig att jag ska få lite mer sömn så att jag är lika pigg imorgon som idag.

______

Stretchat idag och försökte gå ner i spagat hos Hanna, gick lite så där, men väl hemma gick det bättre och jag kom nästan ner. Mamma bah "What?!" och jag kände så jag med xD HAHAH 

Får göra det imorgon med så ser vi hur det går då - skulle så gärna vilja kunna komma ner i spagat, min dröm!   


Hoppas att ni alla haft en fin dag och får en lika fin imorgog då det är fredag! Gosh så skönt!

Godnatt♥

Ovido - Quiz & Flashcards