elin-mylife

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Elin - 3 februari 2015 20:20

Avslutar kvällen med lite tv-tittande/dator och en ansiktsmask - dock vet jag inte om jag börjar få en allergireaktion då efter några minuter började svida REJÄLT i ögonen! Men vi får allt se om det fortsätter då jag får ta bort det.

Önskar er en fortsatt fin kväll!

Kul att ni vill vara med i min tävling!!! Ett tack för allt NI gjort för mig! ÖNSKAR ER ALLA ETT LYCKA TILL I TÄVLINGEN ! <3

Om ni undrar hur jag kommer lotta ut vinnaren så ska jag skriva ner namn på lappar, blanda å ta en - här är inget fusk inte!

Idag har jag haft en sjukt bra dag!! Jätteskönt och bara få komma bort från skolan, vila och ha kul :)
Var iväg idag med mamma, Sara och Dennis till Karlskoga där vi shoppade lite och tittade runt i affärer - letade efter byxor, hittade MASSA snygga men inga passade. Antingen var dem för stora eller så är mina höfter för stora så att jag inte får upp dem helt.
Hmm..behöver just nu byxor då alla mina blivit förstora då mina ben minskat i storlek å bredd.
Får försöka hitta vidare!

Vi var också och åt lite mesans vi var borta - jättemumsigt! :)
När vi kom hem så kom Asha nästan på direkten, vi pratade, skrattade och bakade kakor till klassen imorgon - HAHAH gick inte bra alls, men vi fick till det tillsist xD

Hoppas att ni iallafall haft en fin dag!
_______
Imorgon är det onsdag igen och skolan sätter igång igen. Hoppas på att det blir en lugn dag och att vi inte får några läxor - åh damn måste börja öva på SOn då vi har prov vecka sju!!

Nu måste jag kila - KRAM PÅ ER!<3

Av Elin - 3 februari 2015 11:05

Nu har jag startat en tävling tillsammans med iDiwa.se.


Ni har nu chansen och vinna ETT valfritt mobilskal! 

     

 

För att vara med: 

Kommentera att du vill vara med.

Länka ett skal som du vill vinna - HÄR! (Till vänster kan ni välja skal till vilken mobil) 

Skriv er mailadress. 


Tävlingen avslutas om EN vecka!

Lycka till! :)

Ovido - Quiz & Flashcards