elin-mylife

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Elin - 12 februari 2015 21:06

Kollar just nu på dagens avsnitt av Familjen annorlunda men tänkte att jag skulle ta en paus så att jag kan blogga lite granna. Därefter ska jag fixa mig till sängs, se på det sista och därefter lägga mig och sova! Är supertrött så det ska bli skönt   


Har varit helt pluggfri idag och det kändes så jävla skönt!! Dock höll jag nästan på och ta med mig engelskan hem ifrån skolan, men jag sa till mig själv att "nu jävlar ska du ta det lugnt från allt pluggande, både torsdag och fredag" å det gjorde jag! Istället fastnade jag vid datorn och gjorde mig i fas bland alla bloggar och kommenterade, svarade på kommentarer osv. 


Har haft en okej dag. Min mage har krånglat hela dagen, både igår och idag, den har bubblat och jag har haft ont och massa annat, tankarna sprider sig på en sak då mamma kände samma sak igår. Vi vet ju inte helt, men det är bara och vänta å se hur mycket kroppen orkar ta emot om man säger så! 

Skoldagen har rullat på. Inget speciellt som hänt förutom att vi hade SOprov idag. Vet verkligen inte hur det känns. Jag är osäker, känner mig låg för provet och jag väntar just nu BARA på ett godkänt då jag vet att jag inte kommer få mer! Jag svarade på allt. Jag försökte skriva allt jag kunde, men det var så svårt och komma ihåg och skriva så bra och utförligt som möjligt.

Nä, jag skiter i hur det gick just nu.   


Äntligen fredag imorgon (!!) och det blir en sådan bra dag i skolan! Vi ska fira alla hjärtansdag med film (se på Fault in our stars - och jag har inte sett den så det blir ju jättebra xD) och därefter har vi bara två lektioner. 

Ska ni fira alla ♥-dag?   

Av Elin - 12 februari 2015 19:36

Nu ska jag ta en liten paus ifrån att kolla bloggar!
Blir att göra det efteråt:)

Hoppas att ni haft en fin torsdag och får en fin kväll!<3

-

Av Elin - 12 februari 2015 17:08

           

Ovido - Quiz & Flashcards