elin-mylife

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Elin - 21 februari 2015 23:14

Haft en toppendag idag, inte gjort något särskilt, men leendet på läpparna har varit här och jag har mått som bäst! Jag är så glad! Finns så mycket som jag kan vara glad över, och det är jag! Jag är mer än glad, jag är lycklig och skulle vara mer lyckligare om..ja vadå?   


Städat mitt rum idag och BARA det tog ca tre timmar! xD HAHAH skäms över att säga det, men jag vill vara så noga som det går - dock måste jag också ta pauser mitt i allt.

Men med musik i öronen går det snabbare och det blir mycket roligare! 


Firat Idas 20 årsdag. Och nu för en stund sen så åkte alla hem och jag kunde sätta mig ner i soffan och lugna ner nerverna lite granna!

Planerat lite inför Liseberg, och det ser ljust ut! Aaah, vill bara ha vår/sommar nu så att vi kan åka iväg (!!!)  Då ska det bli fint väder har vi bestämt, åka sjukt mycket karuseller som vi inte hann/ville åka och bara ha det massa SKÖJ! 


Därefter så har jag och Sara gjort en liten deal då jag nog ska få deras bokhylla då jag vill ha en annan för min bokhylla är för stor helt enkelt! Den var bra förut när jag hade mycket grejer, men nu är allt nästan putsväck.. jag skulle också vilja köpa ett litet glasskåp till vägga som jag kan ha mina finaste saker och minnen i så att jag ser dem och bara kunna le när jag ser dem. Där jag har dem nu tittar jag in i varje dag och känner glädjen inom mig! 


Vill få lite nytt i mitt rum! Eftersom att jag ska bo hemma ett tag till vill jag göra som jag vill så att JAG trivs i mitt rum, och ha det så fint och bra som möjligt! 

Dock behövs det köpas in lådor, eller skåpsluckor till dem bokhyllan men det är ju inte så svårt att fixa    Spänd och gla'!!

______

Imorgon blir det att försöka ta sig en promenad då jag tror att det kanske hjälper min hand lite granna (haha nej jag går inte med handen, men jag rör min hand och arm medan jag går xD), sen att magen kanske slutar göra ont..hm. 

Har fortfarande ont i handen, som gått upp i armen. Först kunde jag inte bära något med handen för det gjorde ont! Men så fort jag försökte så gick det bättre för varje gång, nu har jag bara lite molande värkar!

Magen behöver vi nästan inte ens prata om. Den har förstört så mycket för mig, och för varje dag som går så blir den bara värre! Ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen, så ibland funderar man bara på att sticka en kniv i magen - inte för att jag vill dö, verkligen inte, men så att den vanliga smärtan avtar, att man slipper känna samma onda smärta om och om igen som jag har varje dag. Att känna en annan smärta som får komma in och pausa allting. 


Hoppas att ni haft en fin lördag - Godnatt!♥

Av Elin - 21 februari 2015 09:45

1. Vilka är dina favoritbloggar? 

Oj, alltså jag kan inte välja EN! Alla jag läser, kommenterar är mina favoriter! Tycker att så många är så fina och bra  

2. Vad gör du helst en ledig dag? 

Finns ju så mycket man kan göra, men blogga, vara med kompisar/familjen, gå på promenader, eller bara helt enkelt ha en slödag! Mer behövs inte liksom :)


3. Är du kär? ;)  

Nja, inte direkt, men det finns väldigt många snyggingar, om man säger så ;)


4. 3 saker du längtar efter? 

  • Liseberg!<3
  • Sommaren
  • Tills småttingarna kommer (!!)

5. Vad är det roligaste med att blogga? 

Den frågan har jag tänkt på så många gånger. "Vad är det som är så kul?" Ja, det ska jag säga er! Det roligaste med att blogga är ERA fina, stöttande och peppande kommentarer!♥ Att veta att NI finns här, oavsett vad som än händer♥ Det är folk som bryr sig det! Men det som också är roligt med att blogga är att man får uttrycka sig i massor, i vad som. Vad man tycker, känner, vill osv. Uttrycka åsikter, känslor, diskutioner, ja massor!


6. Har du något drömyrke? I såna vad? ;) 

Mitt drömyrke är helt klart Polis!! :D

 

7. Har du nån/några favoritserie? 

Finns bara en - THE WALKING DEAD!!!♥

 

8. Har du några "drömmar", om framtiden eller allmänt? :) 

Helt klart så är min dröm att gå ur skolan och börja jobba på mitt drömjobb! Sen att få resa ut i världen, både med familj och vänner. Skaffa familj, med eller utan barn.. 

Det är det jag just nu har som drömmar inom framtiden :D 

 

Tack snälla ni för frågorna Natalia och Annie♥

 

Ovido - Quiz & Flashcards