elin-mylife

Direktlänk till inlägg 12 februari 2015

Jag orkar inte bry mig om hur det gick.

Av Elin - 12 februari 2015 21:06

Kollar just nu på dagens avsnitt av Familjen annorlunda men tänkte att jag skulle ta en paus så att jag kan blogga lite granna. Därefter ska jag fixa mig till sängs, se på det sista och därefter lägga mig och sova! Är supertrött så det ska bli skönt   


Har varit helt pluggfri idag och det kändes så jävla skönt!! Dock höll jag nästan på och ta med mig engelskan hem ifrån skolan, men jag sa till mig själv att "nu jävlar ska du ta det lugnt från allt pluggande, både torsdag och fredag" å det gjorde jag! Istället fastnade jag vid datorn och gjorde mig i fas bland alla bloggar och kommenterade, svarade på kommentarer osv. 


Har haft en okej dag. Min mage har krånglat hela dagen, både igår och idag, den har bubblat och jag har haft ont och massa annat, tankarna sprider sig på en sak då mamma kände samma sak igår. Vi vet ju inte helt, men det är bara och vänta å se hur mycket kroppen orkar ta emot om man säger så! 

Skoldagen har rullat på. Inget speciellt som hänt förutom att vi hade SOprov idag. Vet verkligen inte hur det känns. Jag är osäker, känner mig låg för provet och jag väntar just nu BARA på ett godkänt då jag vet att jag inte kommer få mer! Jag svarade på allt. Jag försökte skriva allt jag kunde, men det var så svårt och komma ihåg och skriva så bra och utförligt som möjligt.

Nä, jag skiter i hur det gick just nu.   


Äntligen fredag imorgon (!!) och det blir en sådan bra dag i skolan! Vi ska fira alla hjärtansdag med film (se på Fault in our stars - och jag har inte sett den så det blir ju jättebra xD) och därefter har vi bara två lektioner. 

Ska ni fira alla ♥-dag?   

 
 
Julia (Gosebubblan)

Julia (Gosebubblan)

12 februari 2015 22:08

Kika gärna in till mig och min dagliga kamp!! ♥

http://www.gosebubblan.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

12 februari 2015 22:35

åh vad skönt att vara pluggfri! Bra att du planerar dagarna så bra<333

Men det var ju jättebra av dig att svara på allt! DU ska veta att det kommer gå bra. Du har gjort ditt bästa & du har pluggat, du är bäst Elin. Och om detta provet inte gick toppen så är det bara ett prov, du kan så sjukt mycket mer. Vad handlade soprovet om? ♥

Morgondagen låter ju såå bra^^Mysig!
Nepp jag ska inte direkt fira alla hjärtans dag;) ♥ Kanske äta något gott eller så XD heheheh


SV; awwwww guuuud såå himla fint skrivit!! Jag blir verkligen SÅ sjukt glad♥♥♥♥ DU ÄR BÄST ELIN. Går verkligen inte att beskriva....
Tack underbara du!! :* Love you!!

SV2;Nope, hörlurarna har tyvärr inte kommit:/ Har inte heller fått något svar ifrån halebob, men vet ju inte ifall de ska svara på mailet. Jaja, jag får vänta och se:DD

Tusen kramar till dig♥♥♥♥♥♥ Sov gott & hoppas du får en bra dag imorgon, och att magen inte krånglar:)) LOVE U ELIN!! Världsbäst är duu:*

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

12 februari 2015 23:42

Hoppas inte du blir sjuk nu till helgen. Har du några planer för helgen förresten? kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

13 februari 2015 14:54

Det gick säkert okej ska du se, tröttsamt när man gör sitt bästa och det ändå kanske inte blir som man vill <3

Kramisar

http://bian.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

13 februari 2015 15:23

Jag brukar också skita i hur det gått när jag väl gjort saker haha ;)

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Ebba

Ebba

14 februari 2015 10:30

Så bra att du bestämde dig för att det det lugnt någon dag!<33 '
Vet du vad? Jag tror SO-provet gick alldeles utmärkt! Du behöver nog inte oroa dig!!<333 :***

Sv 1; Så roligt att du är med i tävlingen! =)
Sv 2; Tack sötis!<3 Franskan sket sig lite, men det var kamratbedömning på läxan så då kan man lätt smita undan, haha!XD
Sv 3; Nä, verkligen inte. Får spendera lite timmar åt att plugga i helgen.. =/ Men det ska nog gå!<33
Ja, vissa lärare tänker inte alls.. =/

Sv 4; Aww tack sötis!<33 Det kändes riktigt bra efteråt, så får hålla tummarna på ett bra resultat!<3 :*

Puss & Kram! Ha en fin alla hjärtans dag!<33 :** LOVE U SO MUCH!<33 :**

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards