elin-mylife

Direktlänk till inlägg 3 februari 2015

Ansiktsmask - bra dag - bak

Av Elin - 3 februari 2015 20:20

Avslutar kvällen med lite tv-tittande/dator och en ansiktsmask - dock vet jag inte om jag börjar få en allergireaktion då efter några minuter började svida REJÄLT i ögonen! Men vi får allt se om det fortsätter då jag får ta bort det.

Önskar er en fortsatt fin kväll!

Kul att ni vill vara med i min tävling!!! Ett tack för allt NI gjort för mig! ÖNSKAR ER ALLA ETT LYCKA TILL I TÄVLINGEN ! <3

Om ni undrar hur jag kommer lotta ut vinnaren så ska jag skriva ner namn på lappar, blanda å ta en - här är inget fusk inte!

Idag har jag haft en sjukt bra dag!! Jätteskönt och bara få komma bort från skolan, vila och ha kul :)
Var iväg idag med mamma, Sara och Dennis till Karlskoga där vi shoppade lite och tittade runt i affärer - letade efter byxor, hittade MASSA snygga men inga passade. Antingen var dem för stora eller så är mina höfter för stora så att jag inte får upp dem helt.
Hmm..behöver just nu byxor då alla mina blivit förstora då mina ben minskat i storlek å bredd.
Får försöka hitta vidare!

Vi var också och åt lite mesans vi var borta - jättemumsigt! :)
När vi kom hem så kom Asha nästan på direkten, vi pratade, skrattade och bakade kakor till klassen imorgon - HAHAH gick inte bra alls, men vi fick till det tillsist xD

Hoppas att ni iallafall haft en fin dag!
_______
Imorgon är det onsdag igen och skolan sätter igång igen. Hoppas på att det blir en lugn dag och att vi inte får några läxor - åh damn måste börja öva på SOn då vi har prov vecka sju!!

Nu måste jag kila - KRAM PÅ ER!<3

 
 
miningalinn

miningalinn

3 februari 2015 21:30

Man känner sig alltid så snygg när man har kletat in ansiktet med ansiktsmask!:D

Sv: Tack så jättemycket för både omtanke och frågorna!<3

http://www.nouw.com/miningalinn

 
ziggesexii

ziggesexii

3 februari 2015 21:45

Har du receptet på kakorna?:) Söker efter bra bakrecept, om du vill så skulle du gärna kunna lägga upp det i ett nytt inlägg och kommentera ett av mina inlägg och säga att du har postat !:)

http://ziggesexii

Elin

4 februari 2015 18:57

Nu är det uppe! :)

 
Linn♡

Linn♡

3 februari 2015 21:52

aww finiss♡♡
Hoppas att det svidande gått över / går över snabbt! Så att det inte är något annat!
ÅÅHH vad bra dag det lät som!! Så roligt♡♡♡ Toppen dag:DD loveuu

Sv1; aww tack bästa duu♡♡♡ Mår bättre nu så det är bra:) Får hoppas att jag kan gå till skolan imorgon!

SV2;Hahha tack:DDD Tyckte också att det skalet var fint♡♡ Verkligen så roligt med tävling<3333

SV3; Åh vad härligt att du haft en bra dag! Jo min dag har varit okej:)

Massa kramar♡♡♡♡♡♡ loveuu! DU ÄR VÄRLDSBÄST!!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

3 februari 2015 22:08

Sv 1; Åh tack! Ja, jag är sjukt nöjd! =D
Aww tack!<33 Bara kul att du har tävlingar! =)

Sv 2; Skönt att höra gumman!<3 :* Jadå! =) <33

Puss & Kram! Love U so much! Sov gott!<33 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Elin

3 februari 2015 22:17

Förstår det! Var superfina saker :D

 
Linn♡

Linn♡

3 februari 2015 22:08

SV1; åh vad tur att det gick över:))
SV2; jaa tycker verkligen att du ska testa vanilj té, så gott:))
Håller med♡♡
SV3; Aww taaack♡♡♡♡♡

LOVE YOU elin, sov gott nu:*

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Elin

3 februari 2015 22:14

Borde då pröva det!! Litar på dig :D

Sov gott du med

 
Ida

Ida

3 februari 2015 22:39

Mysigt med ansiktsmask! :) Jag vet hur svårt det kan vara att hitta byxor som passar. Såååå svårt!

SV: Hoppas att jag vinner. :)

kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Elin

3 februari 2015 22:56

Ja det är riktigt skönt, dock ser en inte klok ut i det - iaf inte jag ;)
Ja det är SÅ irriterande....!!

Kram

 
Maria

Maria

4 februari 2015 00:01

Å vad härligt med en ansiktsmask å tv tittande! =)

Hoppas du inte fick en reaktion! Hemskt ju!

Jag har oftast det problemet att själva masken svider som eld i ansiktet en stund sen lugnar det sig.

Vet inte om det ska vara så?

Ha en fin onsdag :)

Kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

4 februari 2015 17:08

Det brukar svida av vissa masker :)

http://nouw.com/nataliatrojan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards