elin-mylife

Direktlänk till inlägg 6 februari 2015

Jobba nu då

Av Elin - 6 februari 2015 21:32

Önskar er en fin kväll!

Funderar på en bloggpaus imorgon då jag ska bort och hinner inte blogga så mycket. Hmm. Ska försöka hinna göra inlägg till imorgon så att ni inte blir helt utan - dessutom så är jag inte alls på topp idag! Mer om vad som hänt kommer i nästa inlägg ikväll..

Kram <3

 
 
Linn♡

Linn♡

6 februari 2015 22:02

aww underbara Elin, hoppas du mår bra.
Du ska veta att efter att har läst alla dina kommentarer blir jag alltid så sjukt lycklig och glad. Jag kan knappt fattat att du bryr dig så sjukt mycket om mig. DU är så sjukt peppande så att det inte finns ord!! Du sprider så sjukt mycket glädje och kärlek♡ Bäst är du!!!! Verkligen bäst. Det ska du veta!

SV1; Ah, jag hade verkligen jätte gärna velat lägga upp den! Det hade varit såå roligt:)) Så funderar på att göra som nattis sa, ha uppe inlägget en stund eller så:)
SV2; Men som tur är har du helg nu, så att du får 2 dagar ledighet och vila♡ Vad ska du göra i helgen? Och när du får sportlov sedan, så kommer jag vara dödXD hahaha:*

Miljoner kramar till dig♡♡ Hur du än mår, ska du veta att DU alltid är bäst, för den du är, för att du är du och för att du är en så underbar & fantastisk person!
Hoppas du har det bra<3

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

6 februari 2015 22:23

SV; Aha okej! Skönt att du ska iväg imorgon och komma bort, tänka på annat och helt enkelt må bäst♡ Hoppas det blir bra<333
SV2; awwwww, underbara duuu♡♡ tack!!!!

Tusen kramar♡♡Love you!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Elin

6 februari 2015 22:29

Ja, det känns positivt! :) Tack, det hoppas jag med!

 
miningalinn

miningalinn

6 februari 2015 22:43

Bloggpaus över en dag, aldrig hört om!:)

http://www.nouw.com/miningalinn

Elin

6 februari 2015 22:44

HAHAH nä inte jag heller XD

 
Linn♡

Linn♡

6 februari 2015 23:02

SV; Tack, det ska jag! Men antar att lovet bara kommer att rinna ivägXD haahah så blir det alltid....heheh Men ska verkligen försöka ta vara på det♡
SV2; AWWW UNDERBARA DU!

Ha en bra dag imorgon, och hoppas att du mår bättre efter lite tänkande och stöd♡ Du ska se att vad som en hänt eller så, så är jag helt säker på att det kommer bli bra.

Massa kramar till dig, loveuu!♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Elin

6 februari 2015 23:04

Haha tyvärr gör det nog det! xD Ohja, det får du göra - å inge pluggande ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards