elin-mylife

Alla inlägg under februari 2015

Av Elin - 8 februari 2015 21:18

Många frågetecken har jag märkt på mitt förra inlägg, jag ska berätta om vad det är någon dag, men tills dess kan ni ju ta och klura lite på vad det kan vara!   



Har haft en underbar dag och det hoppas jag innerligt att ni med haft! Hunnit med allt jag skulle idag och det känns UNDERBART - t.om mer!

Småfixat lite hemma med blommorna, gått på en promenad i det otroligt fina vädret, pluggat SO - och jag börjar få in saker och ting i huvudet till provet - det här ska jag fixa! Å fixat lite annat smått    


Nu strax ska jag borsta mina tänder och därefter hoppa i sängen! Ska bli skönt..

________

Imorgon börjar ännu en ny vecka. Vecka 7, och jag har lite saker och hitta på. 
För det första måste jag plugga till SOprovet som vi har på torsdag, jag ska också klippa mig och lotta ut vinnaren i tävlingen på tisdag!    ska också försöka planera in lite promenader så att jag kommer ut lite granna! Tror att det kommer blir en bra vecka, dock kommer den gå segt när jag vet ALLA andra som sitter hemma och softar...  önskar ett fint lov till er som är lediga!♥ 


Godnatt och många kramar♥♥

 

Av Elin - 8 februari 2015 10:45


Nu har jag startat en tävling tillsammans med iDiwa.se.


Ni har nu chansen och vinna ETT valfritt mobilskal! 

      

 

För att vara med: 

Kommentera att du vill vara med.

Länka ett skal som du vill vinna - HÄR! (Till vänster kan ni välja skal till vilken mobil) 

Skriv er mailadress. 


Tävlingen avslutas om EN vecka - på tisdag!

Lycka till! :)

Av Elin - 8 februari 2015 10:40

Av Elin - 8 februari 2015 09:45

Ha ett fint avslut på veckan! ♥

Av Elin - 7 februari 2015 22:04

Har haft en UNDERBAR dag idag!! Varit på topphumör och mått som bäst   


Var idag iväg och kollade på rallycross med mamma, pappa, Tobbe och Anna. Trodde att det skulle vara sjukt tråkigt, men jag tänkte att jag följer med för annars skulle jag bara sitta hemma vid datorn och plugga..

Vaknade halv sju, trött men jag låg vaken tills pappa kom in och sa att jag skulle gå upp vid sju. Gick upp och fixade iordning mig, vid åtta åkte vi och hämtade Brosan och Anna. Därefter drog vi iväg, åkte i cirkus två timmar och när vi kom fram tittade vi på Rallycross.

Solen lös och värmde en, varma kläder, glatt humör och allt var bara underbart! Det var så roligt och stå å titta när det körde, äta matsäck och prata. 

 

På hemvägen stannade vi och åt på en resturang - var så jävla skrämmande på resturangen (!!) En som ätit skrek till han i receptionen att han inte skulle betala för att maten smakade skit och så drog han ut - blev värsta grälet, han skulle få polisen på sig om han inte betalade och allt - och jag tyckte att det var så jävla rätt av han som jobbade där att säga så! Maten smakade inte ett dugg dåligt (och varför skulle just HAN få "dålig" mat?!) och han skulle betala oavsett - förutom om det låg värsta hårstrået i det - men det är en annan sak! :S

Sedan stod han utanför resturangen och var som en jävla idiot, tre år eller!?

 

Blev så jävla förbannad för att han inte gjorde rätt för sig och så skulle arbetarna få skit för något bra som dem gjort och som han ätit upp! Finns så många idioter. 

 

Nä fy fan - ät, håll käft och gör rätt för dig ! 

______

Svarat på kommentarer, men inte hunnit kolla alla bloggar än - ska göra det imorgon då jag är sjukt trött nu eftersom att jag varit vaken sen halv sju!

Imorgon ska jag försöka kolla alla bloggar/blogga, fixa blommorna, plugga och ta på lösnaglar   full rulle!


Godnatt♥

Av Elin - 7 februari 2015 21:25

Har också en video, men den vill inte lyckas ladda upp från mobilen - tar så lång tid, så vi får se när den kommer upp! 

             

Hoppas att ni haft en bra dag - vad har ni hittat på?   


Skapa flashcards