elin-mylife

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin - 14 maj 2014 10:00

Mina åsikter!

Det måste ju HELT KLART vara Avicii med Hey brother... fyfan säger jag bara till den låten! 

Den går typ lika hela tiden (and I don't like it!!) 

Ha en bra dag ♥

Av Elin - 13 maj 2014 21:30

1. TAGIT SMÄRTSTILLANDE - Räknas tabletter så ja

2. BRUTIT ETT BEN? - Ben i armen i så fall.. det var min kusin som bröt den på mig så ja. Han satte sig på den! ;(

3. HAFT SEX UTOMHUS? - HHAHA nej xD

4. BITIT NÅGON I TÅN? -Haha ja 
 
5. GJORT ETT SUGMÄRKE PÅ NÅGON? - Nä

6. SUPIT TILLS DU DÄCKAT - Nä, har aldrig druckit och kommer nog inte göra det heller! 

7. ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT? -Japp!<3

8. ÄTIT PAPPER? - Ja faktiskt haha

9. KYSST EN 30-ÅRING? - Usch nej

10. KÖRT KLÄDPOKER?- Nä fy

11. TATUERAT DIG? - Nä :)

12. PIERCAT DIG? - Öronen

13. BITIT DIG SJÄLV I HANDEN? - Haha what nej xD Eller jo!!

14. PUSSAT EN GRODA? - Blä nej

15. HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN? - Nej

16. HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE/TJEJ? - Nej, skulle aldrig komma på fråga! 

17. HÅNGLAT MED EN KOMPIS KILLE/TJEJ? - Nej
 
18. SVIKIT EN VÄN? - Nej

19. TESTAT XTC? - 'Google' -Varför skulle jag ens testa droger!?!?

20. HASCHAT? - Nej!!

21. SNIFFAT? - Nej!!

22. ÄTIT ANTIDEPRESSIVA MEDEL? - Nej, men ibland skulle jag allt behöva.
 
23. TAGIT SÖMNMEDEL - Nä

24. VARIT PÅ SOC? - Nä

25. BOTT HOS EN FOSTERFAMILJ? -Nä :)

26. SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR? - Som liten slog jag min syster (när vi bråkade, hon slogs också) Fast vi slog ju inte direkt hårt, 'syskonkärlek' harkel 

27. SPYTT PÅ NÅGON? -Haha nej xD

28. HAFT MAGINFLUENSA - Ja?

29. VARIT MED BARN? - Nä

30. LYSSNAT PÅ HÅKAN HELLSTRÖM? - Ja

31. CYKLAT I MOTVIND? -Haha ja ;)

32. GJORT EN SLÖJDLÄRARE arg? -HAHA kanske

33. KÖPT KYCKLING FÖR VECKOPENGEN? - Aa visst

34. HITTAT EN KATT? - Nä

35. HJÄLPT EN GRANNE? - Aa 

36. TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET? - Nä, inte än :)

37. DYRKAT NÅGON KÄND SERIEFIGUR SOM BARN? - Räknas Nalle Puh?

38. HUR LÅNGT ÄR DU BEREDD ATT GÅ PÅ FÖRSTA DEJTEN? - Asså, jag vill lära känna personen så händer inte direkt något speciellt på första dejten! xD 

39. HUR SKUM ÄR DU? - Väldigt skum, enligt mig själv

40. ÄR DU GLAD? - Ja :)

41. VARFÖR? - Haha för att jag har pratat med en som gjort så jag tänker lite mer positivare! :)

42. VILKEN SAK KAN DU INTE LEVA UTAN? - Sak.. häst, choklad och dator <3<3<3

43 HAR DU NÅGONSIN BADAT NAKEN? - Ja..  

44. SOVER DU MED GOSEDJUR? - Ja   

45. VILKEN LÅT LYSSNAR DU PÅ JUST NU? - Hittar ingen låt så lite svårt och svara på den fronten.. In Da Club-50 Cent

46. VILKET ÄR DET BÄSTA RÅD DU NÅGONSIN FÅTT? - Att tänka posivit inför prov 

47. VILKA ÄR DINA FRAMTIDDSPLANER? - Hitta den rätta (min babe<3) och jobba som polis. Perfekt!

48. VILKEN ÄR DEN VÄRSTA SJUKDOM DU HAFT? - Pollenallerig, fuck that shit.. svidande/kliande i ögonen, tät i näsan..

49. NÄR KÄNNER DU DIG SOM VACKRAST? - När jag väl tittar länge i spegeln och får höra av familjen :)<3

Vet att det blev många frågor, men hade tråkigt! Sov gott, godnatt ♥:*

Av Elin - 13 maj 2014 20:45

Känner mig så mycket bättre nu! Jag tänker så positivt jag kan. Skrev med en tjej och det hon skrev blev jag så glad för. Alla ord som hon sa <3! Jag ska göra allt jag kan för de där jävla provet, försöka, mer kan jag liksom inte göra och det går som det går. :) 

Men som sagt, är 100 gånger positivare och spela roll om jag failar, då är det bara att ta nya tag och träna mer, det är jag inte rädd för! Han vet också att jag har svårt med matten så det är inte de skämmiga, det skämmiga är att jag måste be om hjälp ofta.. men alla har olika svårt, endel as lätt (as avundsjuk på dem x)) och andra jätte svårt.


Satsar på ett E! Ha en jävligt bra kväll nu babes!!!!! ♥

 

Den sista meningen fastnade jag så för!   

Av Elin - 13 maj 2014 19:15

Orkar inte blogga mycket alls idag och ni får helt enkelt chilla med det! Har inte lust med det och mår skit.. bröt ihop förut och kastade mina skolböcker i väggen för jag pallade inte mer. Vi ska ha matteprov imorgon och jag försökte öva till det men det funkade inte, allt kommer gå åt helvete imorgon.. lika bra att han skriver F på mig redan nu, lärarn vet ju hur sämst jag är! Har gråtit så himla mycket så jag har ont i mina ögon och somnar nästan här. Fryser. Är så besviken på mig själv, jag kan ju ingenting.

När jag mådde som sämst och grät å var besviken på mig själv så tänkte jag, jag funderade länge, länge på hur jag skulle göra. Jag funderade faktiskt på att gå ut till köket och ta en kniv..hade en tanke i huvvet att jag hade kniven vid min mage och tryckte in den, usch! Dock gjorde jag inte det för pappa var som en skyddsängel för mig just då, han hade tänkt klippa gräset men som tur var så fanns det inte diesel så kan kunde inte göra det och stannade inne.

Pappa såg också att jag var ledsen så han pushade mig med att jag kommer fixa det, att jag är bra på matte och det var lite skönt och höra med, känns ändå åt helvete.. 


Skoldagen har varit bra. Fick reda på min svenskainlämning och det gick bra! :)  

:) 1,2 & 6 är tre olika rader där man kan kolla vart man är på Fronter.. svårt och beskriva xD Men är jätte nöjd för de och har verkligen fått bättre betyg i svenska! 


Vi hade ett litet test på satsdelar (och vi visste inte alls om det) så jag bara körde på! Fick 33/35 :) Nöjd, jippiii!

No, vi fortsatte med vårt grupparbete och en sak är säker, min grupp är dum i huvvet, förlåt, men det är nästan bara JAG som jobbar och de andra två bråkar eller beter sig drygt mot varandra... vi ska också ha redovisning på torsdag, lycka till ni två, för att jag kommer fixa de X)

Bild, vi skulle 'måla' ett rum. Var as svårt.. på son hade vi en vikarie, blä. Och vi gjorde typ ingenting..


När vi slutat följde jag med Hanna hem. Vi käkade och kollade på videos. Vi hade det riktigt roligt, förutom när hennes hund fick nåt utbrott och bara sprang runtrunt osv.. riktig creepy hund o-o


Imorgon är det en ny dag, nya möjligheter.. tror att vi hade en 'möjligheternasdag', alltså att vi får jobba med sånt som vi behöver! Vi ska kanske också ha ett svenskaförhör. Matteprov med. Blir att säga hey matten å grattis Elin till ett F!!!!! :D


Nu ska jag duscha, öva lite svenska därefter och KANSKE matte. Dock ingen idé att 'träna' på matten eftersom att jag inte kan nåt. Ha en super kväll! ♥

Av Elin - 13 maj 2014 18:34

Det är ju självklart min Nalle Puh!!! <3 Den är så jävla söt och jag måste jämt ha den i min säng, är så himla tomt annars! :) Den betyder verkligen ALLT för mig, hihi. Fick den på min första julafton, året jag föddes och har haft hand om den omsorgsfullt ända sen dess<3 
Han är super bra och ha om jag är ledsen, kan liksom krama om honom om det behövs och tycker att han är sjukt mysig. Han har också super många minnen med mig och tänker på min familj om jag har honom med mig, tar nästan alltid med mig honom om vi ska sova borta. 

Han är också en super bra extra kudde ifall man ska läsa. Hihi! Skulle ALDRIG sälja honom! Inte ens för en miljon kronor, ALDRIG! 

 

Ha en bra kväll! ♥

Av Elin - 12 maj 2014 21:53

Av Elin - 12 maj 2014 21:45

Natalia har en tävling och hon skulle VERKLIGEN vilja att folk är med! Jag skulle också bli super glad om det var många personer som är med och inte bara jag och två till kanske. 

Tävlingen är att man kan vinna ett skärp från en hemsida och det fanns jätte fina olika skärp! :) Det ända ni ska göra är och leta upp ett skärp från hemsidan och kommentera på hennes blogg och er mail! Super enkelt!!! 

Så gå in och kolla sidan och sen hennes blogg, allt står på Natalias sida; http://nattis98.bloggplatsen.se/2014/05/12/10700186-tavling/#kommentarer :)


Och nej jag gör inte de här för att jag kanske nu har bättre chans och vinna, så tänker jag verkligen inte! Jag vill bara vara snäll så att det liksom blir en mer tävling! 

Visst det skulle vara jätte roligt och vinna, men liksom jag är inte en sånn person som blir super besviken om jag inte vinner, jag går vidare och tänker, 'nästa gång då!' :) 


Nu har jag iaf tipsat och som sagt det är inte för och ha mer chans och vinna, vill bara vara snäll osv. :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Hobbit 2, en litenliten stund till så säger godnatt! ♥ Puss


Av Elin - 12 maj 2014 20:19

   

Yeah, så sexiga bilder, I know ;) <3 Have a good night! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards