elin-mylife

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin - 12 maj 2014 18:53

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EJ

HAR SETT KLART PÅ THE WALKING DEAD NU!!!!!! ALLA SÄSONGER, ALLA AVSNITT!!!!!!!! :'( OCH BARA FÖR ATT DET ÄR SLUT SKULLE DET SLUTA AS SPÄNNANDE!!!!!!!!!!!!!! :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
(((((((

VILL HA FEMTE SÄSONGEN HÄR, NUUU. ÅH WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..

ÄR SÅ JÄVLA NYFIKEN....... KOMMER FÅ VÄNTA DRYGT ETT HALVÅR. I DON'T KNOW.. 


Anyway, får dränka mina sorger i matte nu.. ha en bra kväll! ♥

Av Elin - 12 maj 2014 17:15

Nu är det måndag igen då! Skönt, ännu en dag närmare skolavslutningen. På tal om det, det är en månad kvar till skolavslutningen och jag är riktigt hyper för det! :) 21 dagar kvar, utan helgerna då. Känns så himla mycket, men det är ju inte det. Snart är vi där, lever livet i 9-10 veckor, saknar skolan lite+kompisarna, dagarna går fortare, fast när man kommer tillbaka till skolan tänker man: Varför tänkte jag så här? xD Haha brukar jämt vara så. 


Skoldagen har varit lite upp&ner. Lektionerna har varit hit och dit,en lektion struntade vi i så vi fick sluta tidigare, vi hade vikarie eller ingen lärare alls.. humöret har också hoppat. Men vet ju helt enkelt vad det beror på, *pust*

Vi hade slöjd idag och Hanna & jag gör ett schabrak och vi failade lite. Hehe.. 

Haft mattevikarie, men han var bra. Blir bara så pinsamt när man ska be om hjälp typ som 'hej titta, jag är så dålig!!' Men whatever, alla har olika svårt och lärarna är där för att hjälpa oss! Om de ska vara där för att peka ut vilka som är sämst på det och de kan de ju dra åt skogen, dock tror jag inte att de skulle göra de. På matten fick vi sluta ca 30 minuter tidigare så vi hade ungefär 100 minuters rast ;) +lunch på det med, men åt ju upp efter 7 min. 

Haft engelska och spanska. Såg på film på spanskan och hade ingen lärare, sjukt skönt! Vi fick sen sluta tio i tre så mamma & Ida kom å hämtade mig :) när vi kom hem gjorde 'vi' käk och åt. +Datorn


Mamma har åkt till jobbe, så nu är Ida och jag ensamma. Vad gör man då? Kollat fejjan, bloggar, aftonbladet, sett på videos, kollat på andras bloggar och lyckats fått upp den nya headern och nu är man troligtvis nöjd med bloggen ett tag. :) Men vi får se om jag fixar någon annan bakgrund, är inte helt nöjd, tycket den andra som jag hade förut är snyggare. :) 


Ska nog öva på lite matte om en stund, har ju prov på onsdag.. kanske duscha håret för det har blivit as fett på två dagar.. 'suck', annars om jag inte duschar håret får det bli en fläta imorgon. Känner mig inte fräsch i huvvet alls! 


Nu ska jag kila, ha en bra fortsatt bra dag! ♥

 

Inte bra bild, men lyckdes klämma lite skinn på min arm emellan två bord... gjorde himla ont!!!!!



Av Elin - 12 maj 2014 16:55

   

Av Elin - 12 maj 2014 10:00

 

Varför jag tycker att denna är mitt favorit citat är för att den är så sann! Jag vet inte inte mer haha, jag fastnade bara för denna helt enkelt, alla ord <3 

Ha en bra måndag! ♥

Av Elin - 11 maj 2014 20:48

Nu har man bara ett avsnitt kvar och kolla på av the walking dead. Känns jätte ledsamt!!!!! :( Men aja. :) Då har man något roligt och se fram emot sen!

Nu ska jag iaf måla naglarna, de ska vara ljusrosa. :) Kommer nog bild på det imorgon! 

Ha en underbar kväll, pusspåer! ♥♥

Av Elin - 11 maj 2014 19:52

The walking dead <3

 

Av Elin - 11 maj 2014 16:15

Har försökt fixa min design och det gick bra ändå tills jag skulle lägga upp en ny header! Allt fucka om och om igen när jag försökte. Så fort jag försökt lägga upp den står det bara och jobbar, så jag får ta ner sidan och då är liksom rubriken och allt borta och helt annorlunda!! Jag vet verkligen inte vad jag ska göra och det är sjuukt irriterande när det blir så! Allt annat funkar, men inte och lägga upp en ny header.. 

Jag skrev till dem som har bloggplatsen för några månader sen men fick inge svar, så ingen idé att skriva till dem igen. 

Om ni har någon idé vad det kan vara så SKRIV! Skulle betyda så himla mycket! <3 



Idag så har jag fixat lite här och där i huset. Kände att det behövdes, eller ja inte så där jätte mycket.. höhö 

Har iaf vattnat blommorna, dammsugit, lyssnat på musik, spelat ballongboll xD Alltså sparkat på bollen i luften och varit allmänt grym på det :) vad mer? Suttit lite vid datorn, också bloggat+fixat bloggen. Vad tyckts? Hittills.

Har varit en SKITDAG ute så har inte alls lust att vara ute, regn, regnet förstör också mitt humör med. Har varit sur i princip hela dagen förutom på morgonen och nu. Ledsenheten höll på och komma, men kände inte alls för det så bara drog på glad, hög musik så det gick super :) 

Tänkt på min älskling ida'h med och oh my gosh, är så fruktansvärt glad och kär just nu..


Linus och Dennis kom nu & Dennis badar nu så ska väl vara lite social nu :) Ikväll blir det att ta en långdusch och se på tv/twd eller göra annat. 

Blir säkert mer uppdaterat senare, så ha en fortsatt bra dag! ♥♥




Av Elin - 11 maj 2014 14:47

Vet att den här är något år gammal, men sånt bryr jag mig faktiskt inte ett dugg om, jag lyssnar på sånn musik jag tycker om och skiter i om den är gammal så ingen kan ändra på de! :) Tycker att den är svängig och älskar tjejer som rappar! Dock blir den lite sämre när killen kommer in, men annars as bra <3

Ha en fortsatt bra dag! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards