elin-mylife

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin - 1 maj 2014 12:35

Omg det är första maj och exakt sju veckor kvar till skolavslutningen!! Fatta vad underbart!<3 Det är inte länge kvar, men det känns sjukt länge. Slutar sjuan då och börjar åttan, sjukt! Kommer vara mycket hårdare, mer läxor då och prov. Men nu först ska jag ha sommarlov och släppa skolskiten :) 

Som sagt, vi är inne i maj nu. första maj. Skönt <3

Bilder som jag tog i tisdags:

       

 

Google: 





Av Elin - 1 maj 2014 12:30

Idag under förmiddagen har jag tänkt! Tänkt på allt, men mest vad som skulle hända om jag dog. Låter sjukt, men det har jag tänkt på. Och jag kan inte tänka mig död, jag kan inte heller se min familj gå igenom den skiten eller sakna någon som de verkligen älskar.

Jag har sett bilder i huvvet om jag somna in och jag vill inte ens se dom. Tårar, jag hatar verkligen när folk gråter och hjärtan krossas.. 

Ibland vill jag verkligen dö, det har jag sagt, men hur fan ska det bli bättre då om jag dör? Inget blir ju bättre, bara sämre och jag smittar av ledsamheten till dom andra. Jag vill stanna här på jorden, ovasätt vad som kommer hända, om skolan kommer gå åt helvete. Jag ska stanna här med min familj, glädjas av dom och musik. För det är dom och mina vänner som jag är kvar här för och min framtid som jag har tänkt på, jag vill verkligen fixa de här med skolan, betyg, mig själv och framtid!

De här är mitt liv och ingen jävel ska förstöra de, jag ska må bra och känna att jag finns och är värld allting. 

''Jag ska göra allt som står i min makt för att du ska få ha mig kvar'' <3


Lyssnar på Kent's nya skiva, eller ja just nu en ny låt från skivan och den är sjuuukt bra och den kommer säkert upp på ''veckans låt'', höhö. Sug på den ni vilken det kan vara ;)

Har dammsugit huset också, såg ju ut som andra världskriget rent ut sagt.. har inte direkt gjort mer, höhö. Kollat bloggar, facebook. 

Det är också molningt ute så jag vet inte vad jag ska hitta på idag.. ska nog gå på en promenad senare om det inte börjar regna, är just nu lite trött också haha.  Försöka komma på och blogga om nåt med. Bloggandet suger just nu. 
Juste!! Har en liten överaskning, jag kanske kommer få ut bilderna från mitt ds och jag dör om jag verkligen kan få de!

 

Ovido - Quiz & Flashcards