elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 juli 2014

Pinsamma sanningar om mig.

Av Elin - 26 juli 2014 14:00

Nu blir det att berätta om lite pinsamma grejer som jag gjort och vart med om! Haha, tänkte att det skulle vara lite kul för er att veta osv så let's go! ;)


1. Förra sommaren när Hanna, jag och Hanna's lillasyster hade varit på Maxi och var på väg hem till henne så pratade vi om en person och så härmade jag den personen och sa: 'Får jag känna på dina bröst?' Och PRECIS när jag sa det kom det förbi en cyklist!! Han skrattade när han åkte förbi, hahah, det var huuur pinsamt som helst! xD Kände just då att jag kunde flytta härifrån! HAHA


2. När jag är i skolan och jag pratar om någon där så kommer den personen! Den känslan..xD 


3. När jag och Hanna cyklade så kollade jag bak mot Hanna en snabbis, helt plötsligt var jag i diket. XD


4. När vi fiskade och jag skulle hämta mask och så drog jag mig i leran och sen ner i vattnet! xD


5. I sexan satt jag och Amanda på ett bord, vi väntade på Hanna.  Så skulle vi gå av så VÄLTER BORDET!! xD Blev en jävla smäll när bordet brakade ner så en lärare och vår förra idrottslärare kom då. Idrottsläraren sa också: 'Synd att jag inte hann ta kort' HAHAHA Var såå jävla pinsamt!!! Så där stod vi, generade och typ dog av skratt inom oss.


6. Det var en bildlektion, Hanna och jag satt nere i korridoren så kom en lärare. Han kommer fram till oss, tittar vad vi målar och sen helt plötsligt skakar han på min stol. Nu när jag tänker efter dör jag av skratt inombords!! 


7. När jag var mindre, kanske åtta så satt jag på pappas mage och han sov då. Sen så fort jag rörde mig så pruttad jag PÅ HONOM. Usch, vetofan vad det var med min mage då. xD


8. 'Dat' tystnad som blir i klassrummet när man tappar sin penna.. xD 


9. På badhuset när vi var och simmade så åkte min bikiniöverdel åt sidan och märkte det inte efter nån minut så jag fick PANIK och blev så jävla generad. Visade ju min ena boobie...PIIIIINSAMT!


10. Det var förra sommaren, Hanna och jag ville hoppa vattenspridare men jag hade inga badkläder så jag fick låna Hanna's mammas xD


Finns MASSA pinsamma saker som jag gjort! Men nu har jag delat med mig av tio stycken. ;) Kommentera ifall ni vill ha fler, haha

Ha en bra dag! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards