elin-mylife

Direktlänk till inlägg 6 april 2015

När det ena kommer så kommer det andra.

Av Elin - 6 april 2015 22:27

Dagen avslutas här och nu, då jag ska gå och lägga mig. Ska försöka se på någon video innan jag somnar, därefter är det hej då måndag och hej tisdag!
Känner mig inte så trött men likabra att komma i säng så att en får sova ut när en mår som en mår.

Nu mår jag bättre än förut. Huvudvärken är borta, febern har släppt lite granna men det är trängningarna kvar.
De släppte lite granna förut när jag satte mig, men så fort jag började röra mig och gå kom smärtan tillbaka...
Var ute på gården en stund i eftermiddags, försökte gå men det var jättejobbigt och bara smärtade till, var tvungen att sätta mig - på ett speciellt sätt... Det här har också gått mer åt ryggen nu med.
Men det är allt bättre imorgon :)

Imorgon ska jag försöka gå en promenad så att en får lite frisk luft. Inte långt och inte för länge då jag inte ska vara så aktiverad när jag inte är hundra, plus att mamma sa till mig så lika bra att lyssna på henne!
Har inte så värst mycket planerat, ska försöka att fixa bloggen lite, vår- och sommarfint!

~ Godnatt mina ~

 
 
Maria

Maria

7 april 2015 10:52

Sv: ja det kan vara bakterierna. Men första uvi var sådan fick feber var kallsvettig.

Det viktiga är att det inte går så långt att det går till njurarna. För den infektionen vill du inte ha.

Bäst att gå till vårdcentralen. Sist jag var där fick jag mycket skäll att jag inte kommit tidigare.

Så bättre att vara på den säkra sidan :)

Krya på dig kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

8 april 2015 17:49

Stackarn, håller tummarna för att allt släpper! Hur mår du nu? ♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards