elin-mylife

Direktlänk till inlägg 1 april 2015

Min hand är avhuggen!

Av Elin - 1 april 2015 21:58

Tack för er respons om mitt senaste inlägg! Det glädjer mig otroligt mycket att jag får sådan pepp av er! Ni är OTROLIGA!<3

Känns superkul att jag skrev det, tänkt på det länge men inte riktigt vågat förens jag fick kommentaren :) så jag tänkte att varför inte liksom? 

Hur har er dag varit? Bra? Har ni blivit lurade?   


Har själv haft en bra dag idag, varit en vanlig dag, både i skolan och hemma. Riktig latdag! Skulle gått ut idag, iallafall på en promenad men jag kände ingen lust alls idag så jag stannade inne hela dagen...något som jag ångrar just nu, men ska köra på imorgon istället! :) Man behöver ju vilodagar ibland med!

Känner att det var bra att jag ändå inte stack ut på en promenad då jag har grymt ont i huvudet just nu, dock är jag ganska trött så det kan bero på det - har inte vant mig än med att vi ställt om klockan... märks då jag vaknar på nätterna. Speciellt inatt, dock var det inte för tiden. 
Vi tar det kort...jag vaknade helt plötsligt inatt, vet inte vad jag skulle göra men jag tror att jag skulle vända mig om. Jag känner att något är konstigt med mig och precis då känner jag "MIN HAND ÄR AVHUGGEN!!!"
Jag får panik och flyger upp i sängen och är precis på väg att skrika. Känner att armen bara hänger ner och jag fick ren PANIK! Jag tar tag i armen med min andra hand och skakar handen så hårt tills att jag nästan börjar gråta, tillslut kunde jag röra på handen!
Satt och rörde på handen hela tiden tills att jag somnade om igen....andra gången den här veckan, dock värst idag! Så jävla rädd att samma sak händer igen. Värsta på länge. MARDRÖM!


Imorgon är det torsdag. En dag kvar i skolan innan lov och jag taggar till tusen! Dock avslutar jag skolveckan och börjar lovet med att jag slutar vid 15 istället för 13:10....så himla drygt..kommer då hem efter 16. 
När jag kommit hem blir det att försöka komma ut på en löpartur  

Godnatt med er!!<3



 
 
Amanda c

Amanda c

1 april 2015 22:50

usch det där är så obehagligt tycker kag :/

sv: ja :D längtar tills artikeln kommer ut :)

http://amandacarlberg.com

 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa  ♥

Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

2 april 2015 00:03

Skönt att det snart är lov. :)

http://evahle.se

Elin

2 april 2015 22:39

Underbart ja! :D

 
Annie

Annie

2 april 2015 08:08

Helt rätt man behöver ta vilodagar då och då också, så bra gjort ändå<3
Det kommer nya dagar att träna ;):)

Men vilken otäck dröm, låter inge vidare :(

Skönt att du har lov snart, det är du såå värd<3

Sv: Tack så mycket fina du! :)
Jo det är hyfsat med mig, det onda spökar ju från och till fortfarande men hoppas det ger sig mera snart :)

Varma kramar :)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

2 april 2015 08:09

Sv: Kul att du gillade min lista! ;) Tack<3

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

2 april 2015 21:04

Vilodagar behöver vi alla♡♡♡♡
MEN SHIT!! Gud vad konstigt detdär med handen:OOOO Hoppas det är bättre nu<33

Tusen kramar♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

2 april 2015 21:07

Hahaha jag gick på precis ALLT igår ;D

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

2 april 2015 21:11

Haha:D så kul att bli lurad, dock beror det på vad...xD

 
Ebba

Ebba

2 april 2015 21:52

Alla måste ha vilodagar ibland, jag har helt ärligt inte varit på gymmet på hela veckan..XD
Fy tusan vad läskigt det där med handen! :O

Puss & Kram!<33 :* Love U & glad påsk!<33 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards