elin-mylife

Alla inlägg under januari 2015

Av Elin - 15 januari 2015 16:16

Vårt internet strular JÄMTEMYCKET och kan jag inte få upp en sida på datorn, så jag vet verkligen inte om det blir mer uppdatering idag och svar på era kommentarer! Får försöka uppdatera er på mobilen om det är så, men nu blir det mer plugg..

Kärlek till er.

Av Elin - 14 januari 2015 21:34

Av Elin - 14 januari 2015 19:39

Kommer nog inte hinna kolla igenom era bloggar/svara på kommentarer idag då jag "måste" se ett program och försöka komma i säng i tid då jag är sjukt trött på mornarna, så jag ska försöka se om det blir bättre om jag lägger mig tidigare idag! 

Ska försöka hinna allt imorgon då jag slutar tidigt.. dock innan det måste läxor göras! 


Magen krånglar återigen, tredje dagen i rad idag. Det är som en kniv som hugger till i magen, när "kniven" huggit är det är rejäl smärta som bara svider. Går inte att beskriva!

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt det.. jag blir illamående då och då, så då är det svårt och få i mig mat. Jag försöker såklart att äta så mycket jag kan, men det går verkligen inte. Det står mig upp till halsen!


Jag klagar och ber mamma om hjälp, men vad ska hon liksom göra? Hon kommer snart få utbrott på mig..


Har ni haft en bra dag idag? 

Vi hade matteläxförhör idag, kändes först åt skogen men när vi fick se "provet" såg det sjukt lätt ut! Jag gjorde allt och blev nöjd, men jag var ändå osäker på om jag skulle lyckas. Läraren kom ut och gick förbi mig och Alice och sa att det gick bra för oss! Känns superbra inom mig och glädjen bara yrar inom mig   

Slutade 14 idag, så så fort jag kom hem skrev jag in massor i min kalender, därefter gjorde jag spanskaläxa och svenskaläxa..gick väldigt bra då jag bara skulle måla i spanskan och sen läsa igenom ett häfte i svenskan - dock väldigt drygt när det var ett häfte på 14-16 sidor...tog ett tag ska jag säga er!

 

Lekte och busade runt med Dennis förut också. Jättekul och det bättrar sig mellan oss!

Jag har tänkt att om det blir för "jobbigt" är det lika bra att gå ifrån en stund och ta några djupa andetag istället för att bli förbannad och trött! Antingen funkar det eller så funkar det inte. 


Önskar er en fin kväll!♥


Av Elin - 14 januari 2015 16:40

Av Elin - 14 januari 2015 10:15

         

Av Elin - 13 januari 2015 20:26

Har varit en underbar dag och den slutar lika så! Tisdagar som brukar vara sega och tråkiga vände till något bra och snabbt..dagen bara rusade fram och humöret var på topp! Vet verkligen inte varför dagen gått så fort fram och att jag haft ett glatt humör, för inget speciellt har hänt alls - eller har det?    


Gjorde matteläxan förut och jag vet inte vad jag känner inför förhöret imorgon..det är så svårt och jag kan nästan ingenting! Antingen går det bra, eller så går det åt helvete - det är bara och välja liksom! Se det positiva eller det negativa. 

Jag ska försöka! Jag vill kunna detta! Imorgon ska jag fan klara det...

_______

Imorgon är det REDAN onsdag - dagarna bara rullar förbi! Vi slutar tidigt och då ska jag försöka ta mig ut på en promenad, kanske t.om en springtur om isen smält - fast visst kan jag gå ut nu med, om jag vill bryta benen xD HAHAH

Om jag har läxor och göra får jag försöka göra det med! Hm....



Nu ska jag fixa ett inlägg, därefter tar jag kvällen från allting! Ska försöka kolla in dem sista bloggarna, men annars gör jag det imorgon då jag nog har tid med det!   


Varma kramar♥

 

Skapa flashcards