elin-mylife

Direktlänk till inlägg 14 januari 2015

Glädjen bara yrar inom mig - Magen bangar ur!

Av Elin - 14 januari 2015 19:39

Kommer nog inte hinna kolla igenom era bloggar/svara på kommentarer idag då jag "måste" se ett program och försöka komma i säng i tid då jag är sjukt trött på mornarna, så jag ska försöka se om det blir bättre om jag lägger mig tidigare idag! 

Ska försöka hinna allt imorgon då jag slutar tidigt.. dock innan det måste läxor göras! 


Magen krånglar återigen, tredje dagen i rad idag. Det är som en kniv som hugger till i magen, när "kniven" huggit är det är rejäl smärta som bara svider. Går inte att beskriva!

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt det.. jag blir illamående då och då, så då är det svårt och få i mig mat. Jag försöker såklart att äta så mycket jag kan, men det går verkligen inte. Det står mig upp till halsen!


Jag klagar och ber mamma om hjälp, men vad ska hon liksom göra? Hon kommer snart få utbrott på mig..


Har ni haft en bra dag idag? 

Vi hade matteläxförhör idag, kändes först åt skogen men när vi fick se "provet" såg det sjukt lätt ut! Jag gjorde allt och blev nöjd, men jag var ändå osäker på om jag skulle lyckas. Läraren kom ut och gick förbi mig och Alice och sa att det gick bra för oss! Känns superbra inom mig och glädjen bara yrar inom mig   

Slutade 14 idag, så så fort jag kom hem skrev jag in massor i min kalender, därefter gjorde jag spanskaläxa och svenskaläxa..gick väldigt bra då jag bara skulle måla i spanskan och sen läsa igenom ett häfte i svenskan - dock väldigt drygt när det var ett häfte på 14-16 sidor...tog ett tag ska jag säga er!

 

Lekte och busade runt med Dennis förut också. Jättekul och det bättrar sig mellan oss!

Jag har tänkt att om det blir för "jobbigt" är det lika bra att gå ifrån en stund och ta några djupa andetag istället för att bli förbannad och trött! Antingen funkar det eller så funkar det inte. 


Önskar er en fin kväll!♥


 
 
natalia

natalia

14 januari 2015 20:43

Vad jobbigt att din mage krånglar, jag har sjukt ont i min vid vänstra sidan..hmm surt!


Förstår att du inte hinner kolla bloggar, inte alltid man hinner de :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

14 januari 2015 20:46

Så jävla surt att magen ska krångla, det man lider mest av med...:( Krya på dig!

 
Linn♡

Linn♡

14 januari 2015 21:00

Ibland hinner man inte med att kolla bloggar och sådant❤
Och usch vad jobbigt med din mage igen:(( Hoppas verkligen att det fixar sig! <33

Jo min dag har varit bra:))))

Många kramar till dig & sov gott❤❤❤❤❤❤

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

14 januari 2015 21:25

Vad trist och jobbigt :(
Man blir ju så påverkad när man har ont i magen, inget funkar!
Hoppas det vänder o blir bättre för dig!

Tycker hon ska hjälpa dig och kolla upp det<3 men det är vad jag tycker :)
Är ju inte bra med ont i magen. Hoppas det blir bättre<3

Förstår det, ibland hinner man inte med bloggandet. Hoppas du får en bra natt med bra sömn :)

Sov gott och kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Julia Jansson

Julia Jansson

14 januari 2015 21:31

herreguud vilken fin blogg du har !!

http://juliasimonejansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards