elin-mylife

Direktlänk till inlägg 13 januari 2015

Varför var dagen så toppen??

Av Elin - 13 januari 2015 20:26

Har varit en underbar dag och den slutar lika så! Tisdagar som brukar vara sega och tråkiga vände till något bra och snabbt..dagen bara rusade fram och humöret var på topp! Vet verkligen inte varför dagen gått så fort fram och att jag haft ett glatt humör, för inget speciellt har hänt alls - eller har det?    


Gjorde matteläxan förut och jag vet inte vad jag känner inför förhöret imorgon..det är så svårt och jag kan nästan ingenting! Antingen går det bra, eller så går det åt helvete - det är bara och välja liksom! Se det positiva eller det negativa. 

Jag ska försöka! Jag vill kunna detta! Imorgon ska jag fan klara det...

_______

Imorgon är det REDAN onsdag - dagarna bara rullar förbi! Vi slutar tidigt och då ska jag försöka ta mig ut på en promenad, kanske t.om en springtur om isen smält - fast visst kan jag gå ut nu med, om jag vill bryta benen xD HAHAH

Om jag har läxor och göra får jag försöka göra det med! Hm....



Nu ska jag fixa ett inlägg, därefter tar jag kvällen från allting! Ska försöka kolla in dem sista bloggarna, men annars gör jag det imorgon då jag nog har tid med det!   


Varma kramar♥

 

 
 
Maria

Maria

13 januari 2015 21:17

Vilken sötnos! Och vad härligt att dagen varit så bra! :)

SV: ååå tack så mycket! Blev riktigt nöjd kan jag säga!

Musik och promenad är en riktigt bra kombo! :)

Skönt att det är lite bättre iaf :)jodå de e bättre här med :)

Kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

13 januari 2015 21:38

Åh låter som en riktigt bra dag! Det är något roligt som hänt...eller? ;))) :DD hahaahah♥♥♥♥♥♥
Önskar dig ett stort lycka till på matten imorgon!!! Du är bäst!!
Awww gud vad söt din katt är, dör!!! ♥♥♥


Sv1; Hhahahah ja förstår dig heltXD man kan ju knappt gå när det är så halt o hur ska man kunna springa då?XDXD ♥
Sv2; AWWW asså gud, du är så sjukt fin!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Sv3; Håller helt med dig, so är så intressant:DD Oftast iaf;) ♥ Men ja:DDD Loveit!

Loveuuu soo Elin!!!!!! Maaaaasssssa kramar till dig♥♥♥ Hoppas du sover bra inatt! :*

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

13 januari 2015 22:01

Härligt att du har haft en bra dag. Så skönt när man får ha en bra dag rätt igenom :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

 
Gina

Gina

14 januari 2015 10:57

så söt kisse! ^-^ och lycka till på förhöret! Detta fixar du gummman! :D♥

http://www.kissen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards