elin-mylife

Direktlänk till inlägg 23 april 2015

Min sista tid var nästan inne idag!

Av Elin - 23 april 2015 21:10

Trodde att jag skulle få slippa smärtan idag men det kunde jag ju glömma. Jag fick så ont idag så jag trodde att jag tillslut skulle , att min sista tid var inne just då. Jag orkade knappt stå och samtidigt var jag så pissnödig. Mamma skjusade in mig på toaletten och direkt efter det raka vägen till sängen...

Jag sov i en timme. Jag var både trött men så himla rädd för magen och mitt mående, hur den gör emot mig!

Kändes skönt att slippa smärtan ett tag och bara komma bort. 

Det blev bättre en liten stund men sedan fick jag tillbaka smärtan. Det gör så in i helvetes ont. Det svider. Bränner. Hugger. Ryggen, nacken värker. En sak är jag dock glad över. Min huvudvärk är borta! Tack vare att jag druckit ungefär hela dagen. Tog med en vattenflaska till skolan och gick då och då och smuttade på vattnet, sedan har jag gått runt med den hemma och gjort samma sak. 

Jag hoppas att jag känner mig bättre imorgon!


Gick tamefan nyss på toaletten, pissnödig IGEN!? Får snart panik!! 


Dagen idag har varit bra, både i skolan och efteråt. Lämnat in grupparbetet i skolan så nu har jag det ur tankarna, känns skönt men ändå inte. Fråga inte varför, jag vet inte själv....

Fick också reda på mitt resultat på ett annat grupparbete och jag säger så här - JAG ÄR SÅ JÄVLA NÖJD! 

Imorgon gäller det att bli klar med en svenskauppgift så att jag har den ur tankarna och slipper göra den under helgen då jag har två andra saker att plugga till. Hm..blir svårt då det känns som att jag har halva kvar men ändå så har jag bara några meningar kvar. Jag är inte nöjd!


Jag och familjen drog ut till skärgården där vi åt glass. Där fick vi också sällskap utav en huggorm. Var riktigt spännande faktiskt. Är ingen hajpare på ormar direkt, men spännande är det! Haha ni skulle sett Ida och Sara   

Dem stod uppe på sittplatserna och typ skrek medans jag satt lugnt och gick en liten bit närmare ormen. 

Första ormen och inte den sista...  

Svarat på kommentarer har varit på schemat idag och checkat bloggar, jag har kvar en. Undrar jag om jag ska kolla igenom den innan jag drar mig till sängs?

 

Jag har så många tankar i huvudet just nu... - Det börjar bli så mycket nu, mest med skolan men också saker som jag verkligen ser fram emot! Ullared. Liseberg. Skåne och Danmark med familj. Vårdcentralen, tandläkaren, två prov som jag är jättenervös för. Sedan ska jag tillbaka till sköterskan på måndag och prata... det tar vi dock DÅ!


Imorgon är det äntligen fredag. Det är DEN dagen jag ska tänka på, ingen annan! 
HELG! Innan det blir det dock att åka till skolan och lyssna på olika gymnasium, därefter blir det en vanlig dag. Hoppas att det går snabbt för nu kliar det efter helg! Dock blir det ingen helg, ska plugga både matte och engelska. 
BLÄ! 


Hoppas att ni haft en fin torsdag. ~ Kärlek ~

 



 
 
Bumsan

Bumsan

24 april 2015 07:26

Tack ska du ha vännen.. det ska jag göra..

vad gott med glass! :) Usch, att må dåligt och att ha ont i magen är så hemskt.

Ha en bra fredag och hoppas att du mår bra:)

http://loeria.devote.se

 
natalia

natalia

24 april 2015 09:06

Gud vad du är fin!!! <3

Haha jag är också sån som kissar hela tiden och då menar jag typ heeeela tiden! ;)

Fan vad jobbigt att du ska ha ont i magen, hoppas det snart går över ;( Kram<3

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Sara

Sara

24 april 2015 10:57

Tycker så synd om dig ! Hoppas du får hjälp snart ! <3

Oj vad den glassen såg god ut :) Själv håller jag på med en glasstårta idag :)

http://www.baakochmaat.se

Elin

24 april 2015 23:58

Åh tack för omtanken Sara!♥ Ja det hoppas jag också!!

Den var grymt god :D åh vad kul och spännande, kommer man få se den? :)

 
Annie

Annie

24 april 2015 13:31

Vad jobbigt för dig med smärtan :( Trist att du har det så, finaste Elin<3
Har du även ont i ryggen och nacken? hur är det med magen?

Hoppas det blir lite bättre snart!*

Duktig du är i skolan trots all smärta<3

Sv: Det är sådär, känns som jag har riktigt dåligt flyt just nu ..
fått feber också :(
Det onda i ljumskarna har varit lite lite bättre, men det är så att det går lite upp och ner så vågar inte hoppas för mycket ... ;)

Ursäkta om jag låter lite negativ, känns så trist nu bara :(

Varma kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

24 april 2015 23:34

Fortsätt så med vattnet, det kanske hjälper mot huvudverken! :** ♡♡♡
Stackarn......lider verkligen med dig:(( Varför ska det behöva vara såhär!! Hoppas verkligen att allt blir bättre! <3

Lät som en bra dag och vad mysigt med glass♡♡

ÅHH vad mycket roligt att längta till<333 Ha det som mål<33 ♡
---STOLT över dig, du ser om du kämpar klarar du verkligen allt!! <33 Fortsätt kämpa nu♡♡♡

Love you♡♡♡♡♡♡♡
Sov gott:*

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

24 april 2015 23:34

och JUSTE!!!!!! SÅÅ sjutk fin♡♡♡♡♡♡♡♡ omg:**

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards