elin-mylife

Direktlänk till inlägg 17 april 2015

Örebro - teater - jag gick på en and

Av Elin - 17 april 2015 15:30

Innan två la jag mig inatt och jag hade sagt till mig själv att lägga mig nästan precis när jag kom hem, men tror ni att det blev av eller? Istället var jag vaken i tre timmar till. Till två, sammanlagt blev det nästan 20 timmar vaken. Därefter fem timmars sömn men ändå är jag ganska pigg. Lite sleten, men det funkar allt. Funderar nästan på att lägga mig en stund efter maten - nämligen jag som gör maten idag   Klicka HÄR för att se vad jag ska göra! Tror att det kommer bli riktigt gott, verkligen. Jag är ju en "kycklingmänniska" så jag tror absolut på denna rätten!


Vad ska ni hitta på idag?

 

Igår var jag i Örebro med klassen och dem andra åttorna. Var superkul, iallafall när vi åkte buss och fick egentid.

Först hade vi tre vanliga lektioner, vid tolv bar vi för av till Karlskoga där vi kollade på en vårutställning av olika tyger, plagg och så kollade vi på konst. Inget av det var så intressant då jag inte är intresserad utav något sånt, men det fanns några fina tavlor, absolut!

   

Det bar därefter av till Örebro där vi gick en tipspromenad. Var rätt så kallt så vi ruschade nästan igenom hela rundan...var massa änder där och jag var VÄRLDENS skräck för änder. Alltså jag skojar inte. Så vidriga och läskiga!!

Efter tipspromenaden fick vi egentid, t.ex gå på stan, fika osv. Jag hade iallafall tagit Burger Kingkupongen från en lärare och så skulle jag gå till dem andra tjejerna då vi skulle gå så jag tittar rakt fram vart dem var så höll jag på och gå på en and!! När jag såg det så jag flög tamefasen upp 3 meter i luften, sprang iväg och skrek, HAHAH ALLA KOLLADE PÅ MIG AHAHAH, dör bara jag tänker på det. Fick ett gott skratt efteråt iallafall ;) 


Vi fick fritid i fyra timmar, det blev tillslut jättedrygt och jobbigt. Kändes som att man skulle få panik. Vi roade oss i många olika affärer och jag fick med mig 2 tröjor hem. Hade velat köpa mer kläder, men det blev tyvärr inte så, man skulle ju få hem alla grejer också... vi käkade också på BK. Gillar inte BK så mycket men när man fick välja själv - trodde att alla skulle få en och samma..så blev det bättre!

Vi gick till teatern där vi skulle vara, två timmar innan, satte oss och pratade, vilade benen. Tillslut orkade jag inte sitta stilla mer, det var kallt och alla var iprincip kissnödiga så jag sa att vi skulle gå till Espresso House och värma oss. Vi värmde oss, gick på toa (första toan som var FRÄSCH!!) och drack varm vit choklad. Fy helvete vad god!!!! Om ni åker till EH, drick den! Den är värd varenda öre!

         

Bjuder på denna....  

  

Därefter blev det teater. Skrattade iprincip hela tiden, inte för själva teatern utan för att jag satt bredvid en som gjorde så att jag skrattade. Dock var det värt det, superkul!!

Halv elva var vi hemma...


Många skratt. Många leenden. Gott sällskap. Det kunde inte blivit bättre! *Ler*


Nu ska jag sätta igång med maten. KÄRLEK.


 
 
natalia

natalia

17 april 2015 16:10

Så typiskt att man inte lägger sig på direkten ;D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

17 april 2015 16:34

Lät som en bra dag :)

http://spontan.blogg.se

 
Sofia

Sofia

17 april 2015 18:06

Ja fy alltså... Hatar det verkligen!! När jag var mindre så tänkte jag inte lika mkt på det men när man blir äldre så tänker man bara mer och mer, drömt mardrömmar varje natt :(

Hoppas du får en fin helg finaste du <3 Massa kramisar

Ps. Hur går det med din mage?

http://bian.bloggplatsen.se

 
sanna

sanna

17 april 2015 18:22

Vad kul och vad god chockladen såg ut

http://zinja.se

 
Annie

Annie

17 april 2015 18:44

Fin du är! Du är en riktig pingla! ;)
Du är jättesnygg i läppstift btw ;)

Den där chokladen ser mumma ut! :)

Sv: Det är sådär har fortfarande ont, men inte lika akut ont som i tisdags .. Hoppas kallelsen till ultraljudet inte dröjer så länge!

Tack så mycket fina DU!<3<3

Hur är det med din mage?

Varma kramar! Och ha en fin fredagskväll<3


http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

17 april 2015 19:39

Eftersom du var med i min senaste tävling tänkte jag bara säga att en ny tävling är uppe på bloggen. Var gärna med :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

17 april 2015 21:50

Absolut! :)

 
Linn♡

Linn♡

17 april 2015 20:49

ÅHHHHH DET LÅTER VERKLIGEN SOM EN HELT UNDERBAR DAG!! Åhh blir verkligen så sjukt glad över att läsa det, verkar vara såå roligt♡♡♡♡
Hoppas det blir fler sådana^^
Åh massa härliga bilder!

Love you<333
Sv1; Taaack♡♡♡ Detsamma till dig!
Jo allt är bara bra med mig, såå skönt med helg nu^^
Sv2; Hahah ja min röst ändras också i videos, lite syndXD hahah
Sv3; SÅÅÅ skönt med 4 dagars ledighet♡♡♡♡ Det är du värd!
sv4; AWWWW asså Elin blir så sjukt glad av dina kommentarer, verkligen värmer hela mig!! Och peppar mig♡♡ DET FINNS INGEN SOM SLÅR DIG, DU ÄR BÄST♡♡
Sv5; Hahah nä jag tror nog att biologi är lättast, fast tycker alla No ämnen är lite svåra hehehe:**
Sv6; haha aw tack♡♡♡ japp spanska;))
Sv7; aww ja håller med..:/ Stackarn:((( Fy skäms för dem ! ♡
Sv8; Ja joo precis♡♡♡ Man får vara nöjd med det man gör,<333 DU ÄR BÄST tusen tack:***
Sv9; Håller verkligen med!! Asså tusen miljoner tack för att du lagt ner så mycket tid påå att läsa & kommentera min blogg, aww kan inte förstå det!! ♡♡♡♡♡
---------Åhh är det sommarlov v.20?`? OMG det har jag HELT GLÖMT AV? Jag slutar den 11 Juni är det vecka 20?? hhhhhhoooppppas♡♡♡ hihiihih
När slutar du skolan btw? ♡

TUSEN MILJONER kramar till dig♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

18 april 2015 21:51

Åh låter som en toppen dag!! =D
Kul att du skulle göra middagen också! Jag har lovat mamma & pappa att göra det en dag denna vecka.. XD

Puss & Kram!!<3 :**

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards