elin-mylife

Direktlänk till inlägg 14 mars 2015

XD

Av Elin - 14 mars 2015 09:58

 
 
Sofia

Sofia

14 mars 2015 11:02

Tack snälla du <3 Det värsta med djuren är när dom är sjuka eller dom ska dö, bara tanken på den dagen det är mina får tårarna att rinna. Största rädslan ja har, fy :(

Att ha i naveln med ser ju inte alla, så den tror ja man ångrar mindre om man skulle ångra sig en dag :D

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

Elin

14 mars 2015 11:30

Ja, usch det är hemskt! :( vi har en katt som är rätt så gammal och vi tror att vi kommer få avliva honom snart...

Kram!

 
natalia

natalia

14 mars 2015 11:25

Älskar sånna bilder :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

14 mars 2015 16:52

Haha ja de är superroliga! :)

 
natalia

natalia

14 mars 2015 11:31

Detsamma fina du :)

http://nouw.com/nataliatrojan

 
natalia

natalia

14 mars 2015 11:32

Jag har förresten sett ditt långa inlägg där du skriver av dig, dock inte läst det då jag vill läsa det ordentligt o ska iväg snart så väntar med det tills senare! Då ska jag läsa det o kommentera! KRam!

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Linn

Linn

14 mars 2015 12:49

Hahaah roliga:DDD

Sv1; JAA där verkligen jätte konstigt. Jag vet inte vad det kan bero på:///

Sv2:Positionsavslut är när man skjuter ifrån sin egen position! Jag spelar exempel på kanten, och då hade vi kanter bara kant-avslut:))) och exempel linje spelaren skjuter från sin position som är linje:D roligt att du fråga<33

Sv3;AWWW du är bäst!!!
Massvis med kramar<33 ha en bra dag!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Elin

14 mars 2015 23:53

Haha visst är dem? ;D älskar sådana bilder! Kan sitta i flera timmar och bara rulla å kolla på dem :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards