elin-mylife

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Elin - 5 mars 2015 19:00

Uppdaterar er lite tidigare idag då jag ska ha en datorfrikväll. Ska se på tv och bara mysa med familjen - slippa tänka på att jag måste blogga och allt annat. 


Hoppas att ni får en trevlig kväll, och att ni haft en fin dag! :) 


Dagen har rullat på, inte varit den bästa om man säger så. Jag har inte funderat så värst mycket på hur jag ska göra, men någon dag så kommer den dagen då jag måste ta ett snack med mig själv och se vad som blir bäst för mig och vad jag känner, men inte just nu. 

Jag har iallafall haft någon idag att vara med och det har känts både bra och gjort mig på bättre humör. 


När vi slutat så passade jag på att gå hem. Tog drygt en timme att gå hem - snabbare idag än vad det brukar ta! Var skönt att komma hem en timme tidigare än vad jag annars skulle gjort    så det blev en liten "träning" om man kan kalla det det då jag powerwalkade iprincip hela vägen hem.

Var helt slut i benen när jag kom hem men nu efteråt känner jag mig go i både ben och mage! 

Slappat för det mesta hemma, jätteskönt verkligen   

Imorgon är det fredag. Äntligen. Sedan är det fyradagars vecka nästa vecka! Det är man värd   I helgen ska jag försöka träna lite mer, om jag inte nu blir sjuk igen då skolan och allt börjat, men det kan jag verkligen inte bli! Ska försöka dricka mycket te, äta frukt och allt det nyttiga som är bra (!!) 

Funderar nästan på att ta med NOn hem imorgon och läsa på då det är sjukt svårt, jag förstår knappt någonting av det vi gör och läraren säger, dock förstod jag mer idag och fått mycket i huvudet idag efter lektionen. Så egentligen ska jag kanske ta vara på den lediga tiden som jag har och skita i allt pluggande? 


Just nu känner jag mig på så mycket bättre humör. Se vad träning, musik och FAMILJEN kan göra av dagen. *Ler*

 

Let's go crazy crazy!!!


Av Elin - 5 mars 2015 08:30

 Haha älskar den! 


Vad är er favoritemoji? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards