elin-mylife

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Elin - 1 mars 2015 14:45

Vilken låt! Får ärligt rysningar.

En favorit just nu!♥

Av Elin - 1 mars 2015 10:54

Söndag idag igen. Frågan är vad man ska hitta på - Det blir att ladda upp det sista av batterierna, men så ska jag också tvätta idrottskläderna nu när skolan börjar igen.
Jag är glad att skolan börjar så att vi kan komma tillbaka till alla rutiner, men alla prov och läxor kan dra åt helvete..vill tillbaka, men på samma sätt vill jag vara hemma!

Bara fyra månader kvar.

Mår MYCKET bättre idag, det är bara magen som ballar ur - värre än vanligt!
Jag nästan skriker av smärta.

Springer på toa var tionde-femtonde minut. Dock fick jag instruktion av mamma att jag ska låta bli med det, och försöka hålla mig tills det är riktigt akut.
Vi får se hur det går. Börjar känna mig kissnödig igen och det har nu gått ca tio minuter.

Är det bra med er? :)<3

Önskar er ett fint avslut på vecka nio!

Ovido - Quiz & Flashcards