elin-mylife

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Elin - 15 mars 2015 21:10

Har just nu fixat två tidsinställda inlägg (ska försöka hinna ett till) till er ifall att tiden inte räcker till nu i veckan då jag har fullt upp på schemat.. massa läxor, prov och så måste jag försöka träna...hur kommer det gå utan musik? LoL, får springa runt med datorn xD HAHAHA


Usch, jag har ingen lust alls att gå till skolan imorgon. Jag har sådan ångest. Både för att jag mår dåligt och sedan för att det är mycket just nu kring skolan. 

Hoppas på att dagen, veckan överhuvudtaget rullar snabbt på!


Vad ska ni hitta på i veckan? Har ni mycket för er?


Idag har det varit en bra dag faktiskt. Jag har mått bra, varit på ett hoppigt humör dock men annars bra tack! Pluggat lite granna, varit ute på en långpromenad med Sara och bara njutit i solskenet. 
Grillade för första gången iår också och det var hur gott som helst! MUMS <3 Eldat gräs, det är bara en för fin vårsyssla och känsla! :) 


Hoppas att ni fina människor haft en underbar dag och helg - godnatt! <3

Av Elin - 15 mars 2015 09:15

Så underbar låt!<3 Får mig på sådant gott humör! :D Om jag någon gång ska uppträda så ska det vara med den här låten...


HAHA älskar att han i panik duckar för bron xD

Ovido - Quiz & Flashcards