elin-mylife

Direktlänk till inlägg 7 mars 2015

Träningsvärken är positiv för mig nu.

Av Elin - 7 mars 2015 21:58

Har ni haft en bra lördag? 


Det har jag, dock var det en väldigt seg dag. Inte gjort någonting speciellt förutom att jag hjälpt till lite här hemma och småstädat. Tog en dag ledigt ifrån träningen, haft en grym träningsvärk - både i magen och vänster lår. Dock bara positivt!   varit skönt och varvat ner, inte göra någonting utan bara tänka på sig själv nu innan skolan börjar på allvar igen - hittills matteläxa och spanskaläxa. Hoppas på att det bara blir det i veckan så att jag hinner med det jag vill, skulle vara underbart.

     

Imorgon så ska jag försöka komma ut på en promenad, småträna lite och köra på mer i veckan istället!

Kanske försöker städa mitt rum litegranna med, men det beror ju på om jag känner för det såklart ;) är verkligen inte så dammigt men det kan ju vara bra och få det lite renare iallafall! Känns så äckligt på något sätt om man inte städat efter kanske 2-3 veckor, blir jobbigt och andas tillslut. Bara jag? 


Nu funderar jag på att borsta tänderna och se på någon film. Godnatt<3

 
 
natalia

natalia

7 mars 2015 23:28

Jag har haft en bra lördag trotts att jag har behövt plugga :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Linn♡

Linn♡

8 mars 2015 00:52

Skönt med lugna dagar också♡♡ Bra av dig att vila<333
SÅÅÅ SÅÅÅ sjukt fin du är♡♡♡ Dör!!!! ♡♡♡♡♡♡

haha ja jag kan inte vänta med att städa rummet mer än max 2 veckor ahahahXD ska städa imorgon tror jagXD

Sov gott underbara du♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

8 mars 2015 10:08

Så nice med träningsvärk! Du är så jäkla duktig med träningen! :* <33

Haha, tycker samma som dig angående att städa! XD Jag kan dock bestämma mig för att börja städa mitt i natten, haha! XD

Sv 1; Ja, precis! Det är så sjukt att dem inte kan förstå själva den smärtan dem orsakar för andra! =/
Sv 2; Jag kan sitta och lukta på den hela dagen och om jag har på mig den tvingar jag alla i familjen att lukta! Haha omg!XD
Dem lär nog bli rejält irriterade på mig tillslut! XD
Sv 3; Ja eller hur! Så freaking fin! =D <33

Sv 4; Tack sötis!<3 :*
Jadå, skapligt! Själv då?<3

Sv 5; Det värmer att höra!<3 :*
Linus Svenning, Samir & Viktor, Hasse Andersson & Dinah Nah gick vidare! =)

Puss & Kram! Hoppas du får en toppen dag!<3 :*
Love U so much!<3

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards