elin-mylife

Direktlänk till inlägg 15 april 2015

16 timmar i skolan....

Av Elin - 15 april 2015 20:21

Sitter just nu och installerar en enhet på datorn. Ska nämligen filma en video tills imorgon och självklart behöver jag redigera osv. Kommer komma upp en-två "inlägg" då jag ska bort imorgon, hela dagen...


Ska till Örebro imorgon med klassen, där vi ska se på teater, gå på tipspromenad och lite annat. Kommer komma hem efter 23 imorgon kväll. Kommer gå och lägga mig nästan på direkten när jag kommer komma hem då jag säkert är trött och sliten, tror att jag också kommer ha ont i huvudet, skulle inte förvåna mig då jag lätt får det när det varit mycket...sedan, 16 timmar med skolan. Fy helvete.

Innan alltihopa ska vi ha tre lektioner också.


Ska iallafall försöka att ta lite foton och filma lite, om jag kan och om det är något kul och fint!  

Därefter är det fyrledigt    *Ler*

Vad ska ni hitta på imorgon? 


Har varit helt slut idag. Varit trött hela dagen, hela tiden. La mig när jag kom hem och sov i tjugo minuter men var lika trött som innan. 

Skolan tar slut på en. Tar all kraft ifrån en. USCH!


Vill bara TACKA er alla för ERA FINA åsikter och kommentarer om mitt förra inlägg. Det GLÄDJER mig STORT att läsa, alltihopa!

Jag ska absolut försöka att svara på alla kommentarer så fort jag kan och får tid, men läst dem har jag iallafall gjort!   Tack. Ni gör mig så himla glad. 


Nu ska jag filma....PINSAMT! 

 
 
issa

issa

15 april 2015 21:30

Hej!
Jag har precis startat en hemsida och det kommer ta ett tag innan jag kommer igång med organisationen. Men snälla var med och sprid den! Den är till för ungdomar som inte vågar eller känner sig förstådda av en vuxen. Det hade varit så kul om andra ungdomar ville vara med mig och hjälpa dessa ungdomar. Hos oss ska de kunna prata med en jämnårig, kanske hitta någon som varit med om något liknande, få tips och råd och känna sig förstådda. Om vi lyckas med detta kan vi göra en förändring och minska självmordsstatistiken bland unga. Hemsidan: http://hjalpfordig.webnode.se/

Snälla var med och sprid! Jag vill verkligen att detta ska gå igenom och att så många som möjligt vill vara en del och hjälpa till!!

http://www.izzieblue.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

17 april 2015 21:29

awww Elin duu gör mig så sjukt glad♡♡♡
Tycker det är jätte roligt när du börjat vlogga o redigera ihop dem♡♡

Massa kramar!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards