elin-mylife

Direktlänk till inlägg 25 mars 2015

Dag 4 - Mina största misstag

Av Elin - 25 mars 2015 08:30

Jag har många misstag som jag gjort och ångrat så himla mycket men det värsta är nog när jag blev tillsammans med min förra kille...jag vet inte varför jag blev det. Vi kände varandra knappt, men hur han var mot mig gjorde så att jag blev glad och litade på honom. Sedan hade jag alltid tyckt att det skulle vara "coolt" att vara tillsammans med någon äldre kille, dock fick jag ju se hur det var..det ändrades helt och jag fick se hur jävla falsk han var emot mig!

Att han bara spelade ett jävla spel. Han ville bara ha någon för att han kunde, eller göra det som han skrev till mig.. jag visste då vilken falsk person han var, men ändå ville jag fortsätta och gå tilbaka till honom. Jag vet verkligen inte varför, och jag ångrar varenda stund och tid tillsammans med honom!

Jag var en riktigt idiot som litade på honom. Som ville fortsätta och se om det blev bättre....


Men det var inte det ända, han visade ett ännu fulare spel med att förstöra mitt skåp och skriva saker till mig, låter det serriöst? - Han förstörde så jävla mycket för mig. Både MIG och mitt självförtroende.. 


Nu har vi ingen kontakt och det är jag så glad över. Men varje gång jag ser honom i skolan blir jag rädd och tänker på vad han ska göra härnäst..känner hans blickar då och då, och hur hans vänner tittar på mig.

Jag är rädd varje gång jag ska gå till mitt skåp efter lektionerna, rädd för att det ska stå något hemskt.


Han ville se mig stupa, han ville se mig svag, men istället är jag starkare än vad jag var innan alltihopa! :) 

 
 
Lotta

Lotta

25 mars 2015 09:27

Sv: Tack så jättemycket:) och jag blir så ledsen när jag läser detta inlägg… Tur att du är stark och kan se att det var ett misstag såhär i efterhand, det är inte alla som kan inse det även efteråt :/ KRAM!

http://charlottahagg.blogg.se

Elin

25 mars 2015 19:23

Tack för din fina kommentar vännen!

 
sanne

sanne

25 mars 2015 14:40

Hejsan, fin blogg :D
Kika gärna in min! Har dessutom en frågestund nu också.
KRAM

http://sampa.blogg.se

Elin

25 mars 2015 19:48

Tack! :)
Okej, gärna! Stor kram :)

 
Linn♡

Linn♡

25 mars 2015 15:39

Men åhh......Att läsa detta..
Jag kan verkligen inte förstå att du vänder allt sedan till något positivt, att du slutar inlägget med något så positivt..♡ Elin, det visar verklgien hur j*vla sjukt stark du är!! HUR himla grym du är och precis varför du är BÄST. Det är du♡♡♡♡♡
Jättetråkgit att du fått vara med om det:// Men tur att du idag jobbat emot det, Elin, du är verkligen bäst, och starkast. Du kämpar för allt.DU är verkligen bäst bäst bäst♡♡♡♡♡♡

Love you:**

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

25 mars 2015 16:46

Vilken idiot ! Du ska inte låta någon trycka ner dig ! Bara var så stark som du kan vara :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

Elin

25 mars 2015 19:04

Ja usch! Nej verkligen inte, tack

 
Ida

Ida

25 mars 2015 17:53

Även om misstag aldrig är roliga att göra så kan det faktiskt var bra att göra dom. Man lär sig mycket av dem och dessutom kommer man ur det starkare. Jag brukar alltid se det som att det är en mening med allt man går igenom. :)kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Amanda c

Amanda c

25 mars 2015 18:56

usch så hemskt <3

sv: ja, men är utan feber nu i alla fall, men fortfarande hängig

http://amandacarlberg.com

Elin

25 mars 2015 19:00

Ja usch! Men man lär sig av sina misstag tack och lov

 
Amanda c

Amanda c

25 mars 2015 18:59

sv: tack så hemskt mycket söta du!
ja jag vilar så mycket jag kan så det kommer nog gå över snart

http://amandacarlberg.com

Elin

25 mars 2015 19:01

Jättebra utav dig :) det ska du se att det gör!

 
Ida

Ida

25 mars 2015 19:13

SV: Ja det är jättekul! :D Det går an att vara busig då. Det gillar jag. hihi!

Ja jag har lärt mig mycket av mina misstag under åren. Vet precis hur det kan va. ;) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Stina

Stina

25 mars 2015 19:18

Vilken hemsk kille! Han är absolut inte värd din energi, du är så mycket bättre!
Det är bara att kämpa, sedan kommer du stå där, starkare än någonsin!
jag tror på dig :)

http://ztinas.spotlife.se

Elin

25 mars 2015 19:51

Ja usch, det var ingen höjdare alls..ångrar alltihopa! Tack

 
Linn♡

Linn♡

25 mars 2015 19:50

Sv1; AWWWWW underbara Elin!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ AWWW asså aww aww aw. Du är verkligen bäst!! ♡
Sv2; åhh tusen tack♡♡ Tack, jo min onsdag har varit bra:DD Hoppas din också varit det:**
Sv3; Ja precis!! Jättebra skrivit, det är ju av misstagen man lär sig♡

Sv4; AWWWW ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Jag vet inte vad jag ska skriva, blir såååså glad över att höra det<33

Tusen kramar till dig♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Du vet hur mycket du betyder:* Du är bäst!!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Elin

25 mars 2015 19:54

Du som är bäst vännen!♥

Fint och höra :* jag har haft en toppendag jag med!:D
Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards