elin-mylife

Direktlänk till inlägg 2 februari 2015

EXCITED

Av Elin - 2 februari 2015 23:00

Nu börjar man också insjukna i förkylningen, verkligen inte det roligaste då jag börjar få ont i halsen och snuvan är på g. Har huvudvärk och jag är allmänt seg så ska gå och lägga mig nu så snabbt jag kan! 

Är ledig imorgon då vi har studiedag från skolan. Så galet skönt    ska då med mamma till Dollarstore och sen ska Asha komma då vi ska hitta på lite grejer till skolan..blir nog jättekul    Dock kommer uppdateringen inte vara något vidare imorgon men jag kommer absolut att uppdatera er! 


Idag har dagen rullat på, fast då VÄLDIGT segt, speciellt i skolan! 

Hände inget speciellt så det kunde ju bero på det med, sedan att jag börjar bli sjuk och huvudet värkt har spelat en roll. 

Väl hemma tog jag det bara lugnt, för det mesta suttit vid datorn och gjort inlägg! 


VÄLDIGT EXCITED om man säger så !!! 


Nu beger jag mig till sängen - godnatt♥




 
 
natalia

natalia

3 februari 2015 00:16

Åh..jag kan inte somna :(

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

3 februari 2015 18:30

Stackare! ;( så jobbigt när man inte kan sova :(

 
Annie

Annie

3 februari 2015 08:23

Trist med förkylning, hoppas du slipper bli sjuk!
Vad skönt med studiedag ;)

Sv: Tack så mycket<3 Kul att du gillade tipsen ;)

Krya på dig!

Kramar<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

3 februari 2015 08:37

åh vad skönt med studiedag idag!! Önska jag också hade detXD haahhha <33
Åh lät som att det blir en riktigt roligt dag idag!

ÅHH längtar så mycket till att få se vad detta är som du längtar till:DD OMG<333

SV; aww♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ tack bästa Elin♡♡
--------
Är tyvärr hemma från skolan idag, så fick boka om en tid hos tandläkaren också. Så det blir vila idag♡

Tusen kramar till dig♡ LOVE U! Krya på dig & hoppsa du har en toppen dag!:*

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
N

N

3 februari 2015 09:27

Usch krya!

http://nouw.com/nathaliemaria

 
malin

malin

3 februari 2015 09:39

känns som att alla är sjuka eller påväg att bli, typiskt för dessa tider hoppas du inte blir så sjuk! :)

http://www.majzans.vimedbarn.se

 
Ebba

Ebba

3 februari 2015 16:06

Neeeeeeeeej du får inte bli sjuk! =( Hoppas,hoppas, hoppas VERKLIGEN att du blir bra fort!<33 :*
Gud vad gött med studiedag! =D

Sv 1; Åh tack finis!<33 :* Du prioriterar så rätt gumman! Skolan kommer först hur jobbig och tuff den är!<3 :*
Sv 2; Jaaa, älskar den sjukt mycket!<33 =D
Sv 3; Åh tack för att du förstår sötis! :*

Sv 4; Awww tack bästa du!<333 Ska fixa dom 2 sista inläggen ikväll! Kommer nog upp imorgon båda två!<3 :*

Sv 5; Ja, lite grann faktiskt. Dock lägger jag mig alldeles för sent fortfarande.. ;) <33

Sv 6; Åh du är!<333 Finaste Elin!:* Söt du är! Älskar dig så galet mycket ska du veta!<33

Jodå, nu är den bra igen. Hade ett blåmärke ett tag men det gick bra, trots hur jäkla ont det gjorde! XD <33

Sv 7; Och det gör mig så glad ska du veta!<333 Ja, får hoppas det!<3 :*
Ta hand om dig med!<33 Älskar dig så galet mycket!<33

Sv 8; Ja, precis! Jag får prioritera lite grann! =) Åh tack!<33 :*
Jag mår bara bra, själv då?<33 Awww TACK!:**
Nej verkligen inte! =)

Precis, dagens samhälle är så himla upp-o-ner vänt.. =(

Sv 9; Tack!<33 Dock är den bara tillfällig tills jag hunnit fota lite mera! ;) XD <33

Hoppas du har en helt underbar dag!<333 Love U so much!:*** <3333 =D
Puss & Kram

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards