elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 februari 2015

Rullar vidare mot sängen nu..

Av Elin - 26 februari 2015 22:40

Nu ska jag ta och lägga mig då jag verkligen inte orkar vara vaken. Halsen gör ont och min röst är snart helt borta.. hm. Undrar jag om jag ens kommer ha en röst imorgon! 


Jag har haft hicka 5 gånger idag, och det är inte direkt korta stunder! (Varför får jag jämt hicka när jag har ont i halsen? xD Inget som är läskigt direkt, utan roligt men ändå). 

Hoppas att NI haft en fin torsdag!   


Vad som händer imorgon får vi helt enkelt se, beror ju på hur jag mår osv. Håller tummarna att jag är friskare imorgon!!!   



Godnatt fina människor  

 
 
Annie

Annie

27 februari 2015 08:16

Vad trist med ont i halsen! hoppas du snart känner dig piggare<3

Sv1: Kul att du gillade mina tips! ;)Allra första gången jag såg en förändring på kroppen var nog efter ca 2-3 månader, men det var en liten förändring men det var ändå så kul att se ;)
Det var förändring på magen ;):)

Sv2: Ja föreläsningen var riktigt bra och intressant! :)
En duktig tjej som föreläste ;)
Tack så mycket fina du<3

Hoppas du får en bra dag och att du mår lite bättre idag!*

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Johanna - inspo för briljanta bloggare

Johanna - inspo för briljanta bloggare

27 februari 2015 10:47

Hoppas du mår bättre idag och inte får fler hick-attacker.

Ha en fantastisk helg

http://enklaknep.se

 
MAtilda

MAtilda

27 februari 2015 11:51

Hicka är så jobbigt haha :(

http://matildays.se

Elin

27 februari 2015 18:18

OM det är xD Fast lite roligt är det allt med ;)

 
Emma Grann Fotografi

Emma Grann Fotografi

27 februari 2015 14:12

Hoppas du mår bättre :)

http://emmagrannfotografi.blogg.se

Elin

27 februari 2015 18:20

Tack snälla du! :D

 
Linn♡

Linn♡

27 februari 2015 17:11

Hur mår du idag?? :( ♡♡♡ Hoppas du mår bättre.....♡

Massa kramar!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

27 februari 2015 17:23

Hoppas du sov gott :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards