elin-mylife

Direktlänk till inlägg 15 februari 2015

Vi kvinnor lider av mens

Av Elin - 15 februari 2015 22:36

Dagen blev inte som planerad om man säger så. Jag hade gjort upp en jättebra plan för dagen men allt sket sig, förutom vissa lätta saker. Jag fick sådan mensvärk så jag trodde att jag skulle dö - nära inpå! Illamående, och feber får jag nästan jämt när jag får mens..hatar mens, det förstör så himla mycket! (Och ja det är bra om man ska ha barn, men VAFAN?! Var det då tvunget och komma blod från fittan istället för att typ brevbäraren kom med ett brev som det stod om man var gravid eller inte? Vad har kroppen och allmänheten emot oss kvinnor?)

Det är så jävla orättvist att vi ska få all skit!

Oavsett om smärtan varit på mig så har jag haft en bra dag! Jag har lyckats varit borta från tablett och det känns skönt, att jag klarar mig utan det - dock har det varit en kamp, men det är inget emot nätterna iaf! Jag är rädd för att natten inte kommer bli bra alls.. För det är mest på nätterna smärtan kommer, då kommer verkligen ALLT! Hm.. Just nu har jag ont och så fort jag lägger mig i sängen (sitter just nu) strålar det i magen och bak i ryggen.
Jag är rädd för att lägga mig och sova, för jag vet vad som kommer.
Antingen blir det en jättebra natt, eller så blir det en hemsk natt...

Imorgon så börjar den sista veckan innan sportlovet, något jag längtar till! Dock inte denna veckan då vi har två prov, en inlämning och en läxa. Hm...det kommer bli en tuff vecka, men jag ska försöka att hinna med allt och lyckas! Håll tummarna för mig nu i veckan snälla!<3

Håll utkik efter mina två "hemlisar" imorgonbitti, halv tio! :)
Blir sent inlägg imorgon då jag har engelska och spanska å göra..önskar er en fin start på veckan imorgon!

Hoppas att ni idag haft det bra :) godnatt<3

 
 
Maria

Maria

16 februari 2015 17:22

Men usch lider så med dig! Har själv jättejobbigt mens :(

Vi borde fått gratis tampong bindor och flera kilo godis när vi har det så jobbigt!

Krya på dig kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

16 februari 2015 20:07

Fy för mens och mensvärk! Hoppas du mår bättre idag sötis!<33 :**
Du kommer fixa denna vecka galant! Tänk hur nice det ska bli med lov efteråt!<33 ;)

Sv 1; Aha, såå söt!<33
Sv 2; Men tack själv finis!<33 :**
Sv 3; Tack!:**

Sv 4; Awww söt du är!<33 Får reda på resultatet imorgon, sååå taggad!<3
Så snäll du är!<333 Älskar dig Elin!:** <33
Jag ska försöka tagga ner lite grann med träningen, men vill försöka få ihop 3-4 ggr/veckan i alla fall! =) <33

Ja, verkligen..
Detsamma! Love U so much!<33 :** Puss & Kram! Sov gott!:* (Även fast det inte är natt nu då, haha XD )

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

16 februari 2015 22:22

Hoppas verkligen att du mår bättre!! Hur mår du nu?? <3
Stort lycka till med alla prov o läxor o så!
Elin, du ska veta att du är sjukt stark♡♡♡ SÅ himla bäst. <3

SV1; I veckan ska jag vara i skolan, träna, plugga, händer faktiskt inget speciellt alls..hoppas bara på att mina hörlurar kommer i veckan, det är det jag ser fram emotXD Annars en helt vanlig (rätt tråkig) vardagsvecka för mig...Själv?? ♡♡♡♡
SV2; Ah jo det kan vara rätt roligt med tema veckor ibland! ♡♡
SV3; Håller helt med dig! Plus att när vi är så många så tycker jag det är bara mycket tråkigare och allt, vissa har jag aldrig ens träffat och som du skrev man vågar inte lika mycket + att det bara inte är så roligt..Men träningen gick bra♡

Tusen miljoner kramar till dig Elin, du ska veta hur mycket du betyder!!♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards