elin-mylife

Direktlänk till inlägg 15 februari 2015

Jag vill bara skrika ut glädjen!

Av Elin - 15 februari 2015 00:45

Ännu en dag som slutar POSITIVT och bra! Dagen slutar likadant som igår, i tårar! Men det är så fina och härliga tårar. Jag är så glad över allt just nu, skulle bara vilja skrika ut glädjen inom mig så att alla kunde höra! Jag lever. Känner styrkan inom mig, självförtroendet kommer inom mig.

Jag hoppas innerligt att denna glädjen fortsätter och bara sprider sig i hela kroppen.
Wiiiihoooo!!!


Skrev ett LÅNGT meddelande till Sara, om henne, Dennis, livet och hur jag känner å mår. Blev tårar, men ännu mer när jag fick en lika lång text tillbaka! Hur jävla fin kan hon vara?!♥

Är en sådan stolt och gla' syster och moster...♥ 

______
Min dag har varit TOPPEN! Jag har inte gjort så mycket under dagen, men på kvällen drog det istället igång!

Jag har pluggat lite till engelskan, började att skriva resentionen på svenska så nu är det bara att jag översätter. Bakat (receptet kommer upp imorgon på det då det var en önskning på det, superkul! ) Småfixat lite i köket och lyssnat på musik, exakt hela dagen! Blev mycket sjunga, men faktiskt också lite dans. Förvånande för att vara mig..Medans jag dansade så stretchade jag lite med och därefter gick jag ner i spagat - och OMG jag är snart helt nere på golvet, hur långt kan jag ha kvar? Cirkus 5-7 cm, och nej det är inte alls långt kvar!! Gah. Någon dag SKA jag klara det, det ska ni banne mej ge er på att jag kommer med!! 


Imorgon har jag lite planer för dagen. Ska verkligen ladda upp batterierna det sista till den jobbigaste och sista veckan. Men jag ska allt försöka skriva klart engelskan så har jag det ur tankarna, vetosjutton om jag ska börja lite med spanskan då också.. tittade och körde igenom det en gång idag iallafall! Gick galant, men det finns saker som jag måste öva på. Dock inget och oroa sig för!   


Nu ska jag strecha så att jag inte får ont någonstans, därefter gå raka vägen till tandborsten och därefter raka vägen till sänga! Hoppas att ni alla haft en fin lördag♥

Godnatt! 

 

(Ursäkta för att jag är så dryg med att inte kolla era bloggar, men jag ska absolut göra det imorgonbitti!)


 

 
 
natalia

natalia

15 februari 2015 08:30

Åh vad roligt att höra:D
Hoppas du stannar bland det positiva nu! :)


Långa meddelanden är alltid något som uppskattas, dem är så värdefulla!

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

15 februari 2015 09:30

Det hoppas jag verkligen också! :)

Ohja, alldeles för underbara

 
Linn♡

Linn♡

15 februari 2015 12:20

åhhhh såå himla fint och roligt att höra!!♡♡ Hoppas verkligen att det fortsätter så!!!:*

Ölskar långa meddelanden/texten, det betyder så mycket. Så fint gjort av dig och henne♡♡

WOW. Att du kan gå ner såååå lång??:OO OMG!! SÅÅ BRA JU♡♡♡♡ hahaha jag är så sjukt stelXD

Tusen kramar till världens finaste, underbraste, omtänksamaste och BÄSTA elin♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards