elin-mylife

Direktlänk till inlägg 14 februari 2015

5 saker jag hatar

Av Elin - 14 februari 2015 15:44

Skrev nyss ett inlägg, men bloggplatsen fuckade upp så jag kunde inte göra något förutom att starta om datorn....irriterad blev jag då jag skrivit om hemlisen och det var ju inte lite heller jag skrev så det får bli imorgon istället för nu orkar jag inte lägga tid på den skiten.


Istället gör jag ett annat inlägg...

  • Folk som andas högt! Vad är det svåra med och andas tyst och genom näsan!?
  • När man skrivit jättemycket och så ska det hända något så allt raderas...
  • När man säger något roligt så ska någon komma in efter och "putsa" på pratet och försöka vara rolig. Liksom, nej, nej!
  • När folk svarar segt, speciellt när man pratar om något kul som man ska göra..xD
  • Jag ÄLSKAR verkligen våren, sommaren och en liten del av hösten, men något jag inte sagt är att jag inte "tål" sommaren och hösten, då får jag riktigt pollenallergi... alltså det bräns i ögonen, tårar rinner och jag bara snorar och snorar, ibland hamnar min andning i trubbel med.  
 
 
Elin

Elin

14 februari 2015 16:34

Hatar också när folk andas högt ;)

Svar: Tack så mycket fina du!!

http://www.baraaeelin.blogg.se

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

14 februari 2015 18:56

Det där med att skriva en massa och råka radera det: Typ en av de värsta grejerna som finns!

http://spontan.blogg.se

Elin

15 februari 2015 00:01

Ja verkligen! Känns som hela världen går under då ;o

 
Linn♡

Linn♡

14 februari 2015 18:57

Ojj var det såå mycket som försvann...Tycker så sjukt synd om dig..
Har själv varit med om det...ush..
På min gamla gamla blogg som jag hade så skulle jag skriva ett inlägg om min usa resa 2012, och jag ksrev och skrev, inlägget blev såå sjukt lång och jag berättade verkligen dag för dag. Satt seriöst i flera timmar med det. Och så himla korkad som jag var så kopierade jag aldrig eller så. Och sedan bara allt försvann, sidan laggade upp sig och allt var borta. Jag blev så j*vla sur och stängde ner hela bloggen, fick seriöst damp. Men menXD ahhah
--
Jätteroligt att läsa!♡♡ Sådana inlägg är såå roliga:)) Mer sånna:*

Massa kramar! <33

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards