elin-mylife

Direktlänk till inlägg 27 mars 2015

NI ÄR SÅ JÄVLA UNDERBARA!

Av Elin - 27 mars 2015 22:10

Jag funderar på en liten bloggapaus nu under helgen tyvärr. Tankarna bara går runt i huvudet och jag har sådan ångest så det inte sant.. håller på att få panik.

Jag har också plugg nu under helgen som jag måste sitta och läsa på, dock får jag inte tankarna på det, det går vekligen inte! -Medans jag läser så rusar tankarna in på annat. Jag försöker att koncentrera mig men det är så himla svårt. Det är som bortblåst. 

Känner att det ska bli skönt med lov snart....


Jag måste också fundera hur jag ska göra. 



Hoppas att ni haft en bra dag! Något speciellt som ni gjort och kommer göra i helga? 


Idag blev min dag så himla bra, jag blev så glad och lite chockerad på samma gång så jag satt och grät för det. Jo jag fick en kommentar från BÄSTA Natalia. Ja, jag blev otroligt glad då jag hade en jobbig och tråkig dag, så kom något sådant fint och ändrade helt på dagen!
Tack för det vännen :*

  

Jag vill också tacka ER andra så himla mycket för att ni stärker mig, varje dag, för era kommentarer!<3

 




 
 
Linn♡

Linn♡

27 mars 2015 22:54

awwwww måste bara säga att jag håller med nattis & ebba till 100%, du är världens finaste Elin och det finns ingen så bra ELin som du!! Det vet du va?? ♡♡
-------
Om du känner att bloggpaus är det som behövs och att få tankarna på annat. Tycker jag verkligen att du ska göra så! ALLT FÖR ATT DU SKA MÅ SÅ BRA SOM MJLIGT. Verkligen allt♡♡ Elin, jag finns alltid om du behöver prata, så att du vet om det! Likaså som jag vet att du alltid finns. Tusen tack♡♡♡♡
Allt för att du ska må bra. Verkligen allt. Hoppas allt blir bra. ♡
DUU är bäst Elin. Verkligen bäst. !

Sv; awwwww asså åh tack för att du förstår♡♡♡♡ Det är helt sjukt, love you!!!!!! :**** ♡♡

Tusen kramar till dig<3333 Sov gott inatt förhoppningsvis:*♡
Världens finaste Elin♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

27 mars 2015 23:09

Sv; AWWWW gud tusen miljoner tack!!!!! Kan inte fatta hur underbar person du är Elin♡ Hur mycket du bryr dig om andra!! Perfekt är du.
Man vet aldrig förrän man testat. Om du 'är inne på tanken, testa, om du vill och känner så, och se hur det känns. Om bloggpaus för helgen, hur det känns osv. Bara så du vet- allt för att du ska må bra♡♡ Verkligen allt!!!

Tusen kramar♡♡♡ Love you:***

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Elin

27 mars 2015 23:11

Bryr mig mer om andra än mig själv :) älskar att visa andra omtanke och tacksamhet!

 
Ebba

Ebba

28 mars 2015 10:39

Men ÅHHHH FINA DU!<33 :****
Du är så HIMLA underbar, det vet du va????<333 :****

Du betyder så mycket för mig ska du veta, att få läsa dina och Linn's inlägg är något av det bästa jag vet! Det är fasen dagens höjdpunkt!!<3:*
TACK FÖR ATT DU FINNS!!!!!<3 :******

Och om du vill ta en bloggpaus så kommer vi ändå finnas kvar här! Jag kan lova dig det!<33 :***
PUSS & KRAM!<3:*

Ha nu en helt underbart bra helg, det förtjänar du verkligen!<3 :**
(Ska försöka att hinna svara på dina kommentarer under helgen!<333)

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

28 mars 2015 16:59

Åh bästa o finaste Elin <3

Du betyder allt för mig<3

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

28 mars 2015 17:39

Du betyder ALLT för mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards