elin-mylife

Direktlänk till inlägg 27 mars 2015

Dag 6 - En person som kommit mig närmare på kort tid och varför.

Av Elin - 27 mars 2015 08:30

Det är så många personer som jag lärt känna och kommit närmare på bara så kort tid, även fast jag känt en del i mer än ett år och vissa bara några månader. 


-Dock tror jag att det är en tjej här i bloggvärlden som jag "träffade" för bara några månader sedan. Hon är en helt underbar tjej som är så positiv och glad - kan inte förstå att en människa kan vara så glad och positiv HELA TIDEN!?


Hon förstår mig till tusen och peppar mig allt var hon orkar. Önskar en massa lycka till och skänker SÅ mycket glädje i mitt liv.

Varje dag längtar jag tills att jag kommer hem från skolan och kan gå in på hennes blogg, läsa och kommentera, sen är det ALLTID kul att logga in här med och se kommentar från henne! -(Uppskattar verkligen alla era kommentarer verkligen, inte menat så!<3) 


Hon gör verkligen min dag, speciellt när man har en dålig dag då hon kommer med sjukt mycket peppande och stärkande ord. BÄST är hon!


Finns så mycket jag kan skriva om denna person. Om bästa Linn. Tack. Tack för att du finns hos mig och tror på mig<3

 
 
natalia

natalia

27 mars 2015 18:15

Åh så fint skrivet <3

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

27 mars 2015 18:34

Tack

 
Linn♡

Linn♡

27 mars 2015 18:25

Elin...............jag vet seriöst inte vad jag ska skria!!? Detta var något av det finaste att fått läsa!! ♡♡♡♡ Jag vet att jag har sagt det förut, men det stämmer verkligen, Elin, du betyder såååsåsååså sjukt mycket för mig! Att du finns där och stöttar mig i allt, det är ju det som delvis gör att man kan vara så glad♡ Allt som du skriver gör mig så glad!! Och jag kan sitta & läsa inlägg/kommentarer om o om igen♡♡ Du verkar vara en helt underbar person! Som alltid finns där♡♡♡♡
Tusen tack för allt fint du skrev! <333 DU ÄR BÄST, jag vet inte vad mer jag kan skriva! ♡♡
------------------------------------------------------------

Sv1; åh tack finaste Elin♡ Hoppas du också har en bra fredag:DD
Sv2; hahah ja, det blir ofta så, att jag är inne på datorn först, bloggen, yt osv. Sedan går jag vidare till telefonen, instagram, snapchat, facebook osv... hahah såå sjukt dålig rutin!
Sv3; våfflor är såå gott♡♡
Sv4; Det är just det att handbollen går upp & ner hela tiden. Själva handbollen är det bästa ♡♡♡ Men jag tror mycket det är med laget och att jag "saknar dåtiden". Då spelade jag i en annan klubb, där vi var få & hade jätteroligt! Men vi fick läggas ner pga att vi var för få..:/ Tror att jag saknar den tiden så sjukt mycket, och tror att det kan bli som förr...
Sv5; Aww, det är så skönt att veta att du alltid finns där♡
Sv6; Jo allt är bra med mig:DDD

Tusen kramar till världens bästa Elin:* DUU är bäst!
Hoppas du har en bra kväll^^

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards