elin-mylife

Direktlänk till inlägg 19 februari 2015

Imorgon gäller det..

Av Elin - 19 februari 2015 22:37

Nu är denna dagen gjord och nu är det bara EN dag kvar, sen har jag sportlov! Kommer bli så jävla skönt för jag känner mig helt slut i huvudet..

Har haft en okej dag idag, varit så sjukt irriterad och ledsen så tillslut höll jag på att bryta ihop på bilden, men vet ni vad? Det hjälptes med ett ynka "hej" från en kille så ändrades min dag HELT! Jag blev både förvånad men så sjukt glad! Tack för att du gjorde min dag till något bra<3

Var annars en vanlig tråkig dag i skolan, plugg när jag kom hem och nu är det bara att tagga inför Spanskaprovet imorgonbitti! Jag är lugn i kroppen, men ändå så börjar jag bli nervös. Hm.. jag hoppas att det går bra, vad jag vet så kommer jag få godkänt iallafall - Don't worry for that!
_____
Hade så svårt och sova igårkväll så tror att jag somnade sent efter tolv. Låg och vände å vred på mig, kollade på videos på mobilen men inget hjälpte - tillslut somnade jag.. Dock vaknade jag upp trött, och försov mig i tjugo minuter.
Unde eftermiddagen tog jag igen sömnen och sov i tjugo minuter, det var behövligt och skönt ska jag säga er!

Fick en sådan kraftig magvärk idag när vi hade slutat så satt i klassrummet vid dataskåpen och nästan grät, skrev till mamma för att försöka tänka på annat men det gjorde så ont! Försökte dra upp benen, men det blev bara värre då, och strålade ut i ryggen. Trodde att jag tillsist skulle dö...
Det är bättre nu, men har en svag smärta i magen.

Hoppas att ni haft en fin dag!:) Godnatt<3

 
 
Linn♡

Linn♡

19 februari 2015 23:03

ååhh duuu förtjänar verkligen sportlov efter alla läxor, prov och allt annat som du har kämpat med SÅ SJUKT mycket!♡♡ Önskar dig en jättebra dag imorgon & ett underbart lugnt & skönt sportlov:))

Jag håller tummarna för dig ska du veta!! Spanskan kommer gå jättebra!! Promise uu♡♡

Det är så sjukt jobbigt när man inte kan sova:(( Hoppas du somnar bättre i natt♡

Tusen kramar till dig♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards