elin-mylife

Direktlänk till inlägg 10 februari 2015

Plugget kan ta sig långt...

Av Elin - 10 februari 2015 21:49

Jag är så himla less på skiten! Jag vill bara ha ett långt jävla lov, långt härifrån! Slippa allt jävla plugg, skolan över huvudtaget.
Hela min dag har gått åt att plugga, både SO och spanska. Jag har pluggat nästan hela tiden, förutom när jag tagit små små pauser (men jag får ändå inte in SOn i huvudet hur mycket jag än tränar..spanskan gick perfekt att få in) och allt har gjort så att jag glömt bort mig själv - jag har inte ens hunnit DUSCHA för att skolan tar över! Är inte det lite sjukt?

Jag vill bli vuxen. Flytta långt bort från alltihopa, få ett jobb och leva så som JAG vill! Utan skitplugg...

Gråta är fan det ända jag kan göra just nu! "Jag orkar inte mer" är det ända jag vill säga, men mitt hjärta säger annat - att jag ska fortsätta kämpa!
______
Nu ska jag tamefan gå och lägga mig så att jag kanske kan få den sömnen jag behöver. Har nämligen inte fått sova så bra i några nätter. Därefter vakna upp till en fin och bra dag då det först är kortdag i skolan och sedan gå ner på stan och klippa sig! Längtar!!! Få bli lite ompysslad och känna sig lite fräsch med för den delen :)
Före och efterbilder kommer!
Efter det ska jag hem och råplugga till provet.

Hoppas att ni haft en fin dag! Det har jag, i alla fall i skolan :)

Höres imorgon, om inte får ni ha det gött tills vi ses! (Ursäkta för usel uppdatering och kommentering på era bloggar! Jag skäms över mig själv, men jag vill först och främst lyckas i skolan..)

Kärlek till er<3

 
 
obstinat

obstinat

11 februari 2015 09:14

Lovar dig att det är ännu fler måsten som vuxen.... så tro inte att du slipper ifrån sånna saker bara för att du blivit vuxen som du längtar efter. Skolan, även om det är plugga i massor, är många gånger enklare och färre måsten än att vara vuxen och jobba.
Jag vet ingen tröst, och antagligen så tror du inte på mig heller *ler*
Och jag har heller inga råd till dig hur du ska känna det mindre pressande med skola och pluggandet.

Hoppas du får en fin dag

http://obstinat.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

11 februari 2015 10:27

Helt sjukt....att det ens kan hålla på så!! Du pluggar ju snart ihjäl dig...Okej, men seriöst, det är sjukt hur skolan tar över ens liv/fritid! Att du inte ens hinner ta dig en dusch.,.. Tycker så sjukt synd om dig!! Världens bästa Elin!! Men du ska veta att du r sjukt duktig som kämpar, du ska se att SO:n snart sätter sig. Om inte så får du bara säga till läraren hur mycket du har pluggat (vilket du gjort) och att det aldrig fastnar...DU ÄR BÄST. ♡
Hoppas du sov gott inatt!¨
Och hoppas att du får en jättebra dag idag! Ska bli jätteroligt att se resultatet hos frisören:DD Du kommer bli sååå fiiin♡♡♡

SV; Herregud det är lugnt!! Du ska inte behöva känna så! Jag förstår dig♡♡ Loveuu!! Och kommer ALLTID att göra det!

Tusen kramar till dig:*

(hinner inte kommentarera på de andr ainläggen nu, gör det så fort jag har tid loviiieee:* )

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

11 februari 2015 19:42

Du är SÅ HIMLA duktig gumman! Om du bara visste vad avundsjuk jag är på din power!<333 :**
Så kul att klippa sig, hoppas du blev nöjd!<3

Sv 1; Men du då, finis!<33:**
Haha, vi hade på torsdagar i sjuan men tisdagar nu! XD

Det är lugnt gumman! Vi väntar här, gör det du känner för & orkar med först!<33 :*

Sv 2; Ingen brådska, den håller ju på ända till tisdag nästa vecka!:*

Puss & Kram! Älskar dig!<3 :**

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

11 februari 2015 20:30

TRO MIG! Att jobba är inte roligare! Man får inte så många lov som vi får när vi pluggar! O jag kommer nog tycka om skolan nu efter några dagars jobbande ;D

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

11 februari 2015 20:34

Hm..alla tycker ju olika! :/ beror väl med på om man blivit det man velat!

 
N

N

11 februari 2015 20:36

Känner verkligen desamma just nu...

http://nouw.com/nathaliemaria

 
natalia

natalia

11 februari 2015 20:54

Det är så himla jobbigt med torra händer!

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

11 februari 2015 20:57

Usch ja!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards