elin-mylife

Direktlänk till inlägg 8 maj 2014

Baka tro?

Av Elin - 8 maj 2014 17:45

Hur fasen ska jag börja mitt inlägg, med ett hej kanske? Nä, gillar det inte alls och det är för många som börjar med de ;) Vill ha något eget så bara startar och bara blogga. Höhö. 


Mår riktigt bra idag och är posetiv. Mitt humör är bra också, glah som en pingla. Är verkligen sugen på och baka faktiskt!! Funderar på och göra det men vi får allt se, kanske inte är så osocial då heller, ni kan nog säkert få upp receptet här med. 

Men nu får jag skriva lite snabbt här. Har just nu lite smått besök! 


I skolan idag så hade vi nästan en vanlig dag förutom på förmiddagen. Då var vi nämligen halvklass. Så då hade vi musik och matte. På musiken fick vi spela in en film som vi ska göra till en reklamfilm och göra musik osv till den. :) Det var faktiskt riktigt roligt! Det var jag, Hanna & Amanda som gjorde den, reklamfilmen handlar att man kan köpa saker så man kan skydda sig mot pedofiler, lite roligt faktiskt xD Visst, det är inget och skämta om det vet jag men vafan? Jag tror faktiskt att den kommer blir super bra, I hope so, om man har Hanna & Amanda som hjälp så går det alltid bra! Efter det så hade vi matte och vi räknade på som vanligt. Prov ska vi på onsdag.. hoppas verkligen på att det går bra!

När vi var helklass igen så hade vi no (vi har redovisning nästa torsdag, tror jag..) Det är inte så himla roligt, men det kommer allt gå bra. :) So & idrott. Vi var ute och orienterade, gick bra. Men hade kortbyxor och det var såå himla kallt. 


Nu ska jag gå vidare. Ska försöka baka nu :) Ha en fortsatt bra dag, så syns vi med ett hårinpackningsinlägg eller recept :) Kram ♥♥

 
 
Ida

Ida

8 maj 2014 18:59

Det är så kul att baka! Gör det allt för sällan. Min favorit är brysselkex. Har du bakat det nån gång?

SV: Ja jag älskar dem! Ska försöka inviga dem så fort det blir lite varmare ute. ;) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards