elin-mylife

Direktlänk till inlägg 29 september 2014

Två år!! ♥

Av Elin - 29 september 2014 22:15

OBS!! Förlåt för att inlägget blev helt hoppigt, stressad och allt..

Suttit och kollat in bloggar och svarat på lite kommentarer men tänkte 'att du får det blir en paus och uppdatera er' och därefter fortsätta. Är så himla kul och avsluta dagen med bloggen, kolla in bloggar och kanske svara på nån kommentar. Lugnar mig så, men om klockan är mycket så blir jag bara stressad tyvärr -som jag är nu. *Pustar ut* 

Bloggen kan göra mig stressad det kan den definitivt men att bara sätta sig i en fotölj på kvällen och få skriva av sig -bästa känslan i världen! Jag ångrar inte alls att jag skaffade bloggen och att jag skulle behöva ta bort den skulle inte ens tänkas på, inte heller att sluta och blogga! 

Inte haft mycket för mig idag då jag bara pluggat inför två prov imorgon. Tack för alla lycka till förresten!! Behövs verkligen ska ni veta ♥ Skolan har också följt mig idag då vi bakat bullar (som slutade med att det luktade bullar i allas skåp och i korridoren. Haha lite kul faktiskt) ;) Fått reda på soprovet och jag fick B, fyra poäng ifrån A -surt men det fixas nästa gång! Är superglad i alla fall!!!  




Men det här var inte vad detta blogginlägget skulle handla om.. Igår hände det jag hade glömt och inte hade en aning om. Jag har haft bloggen i TVÅ ÅR!!! Känns helt sjukt.. sjukt att jag har haft bloggen så länge och det känns som igår att jag startade den.

Att jag har lyckats komma så här långt och kämpat på ända hit. Men det är självklart inte bara jag som gjort att jag kommit så här långt utan det är ni och er hjälp! Att ni fortsätter läsa även fast det kanske är SÄMST uppdatering, skitinlägg, när jag är på dåligt humör och massa annat. Att ni vill och vågar kommentera. Säga och fråga saker. Få massa respons och kämpa-på-hälsningar, det är då jag fortsätter blogga! Jag blir så himla glad av allt ni skriver så det går ej och kunna beskriva. Mer glad blir jag ska ni veta när jag ser att folk är inne på bloggen men också då det kanske är nån kommentar. Lyser upp som en sol!!♥

 

Med bloggen har det kommit både motgångare och inte men då har vi fortsatt kämpa tillsammans. Att jag inte orkat, bloggtorka och mycket utanför som har spelat roll inom bloggen. Men då kommer ni, hjälper mig och pushar mig på så att jag fortsätter! Känns så himla skönt att ni gjort det.   Byt bloggar flera gånger om och inte insett att folk kommer inte på en gång och samma med kommentarer. Man måste köra på, göra det intressant för andra som gör så att de stannar osv.

Både kommit saker att jag tänkt att jag ska lägga ner med bloggen för att det kommer inte gå men hur bra är det om man kanske bara haft bloggen i några månader? Allt går inte bra i början. Men om man vill ha nåt så får man göra nåt åt saken, fortsätta, kämpa och tillslut kanske man är där!   

Och en blogg enligt mig handlar inte bara om att bli känd, bloggen för mig betyder MYCKET mer än det. Jag vill kunna skriva och berätta om min vardag, hur jag mår och hur jag kämpar för min framtid och mycketmycket mer. På samma sätt också så lär man sig massa saker, man lär känna människor, skriva/stava m.m Bara ett stort PLUS! 

Sen att bli känd är kanske för mkt..jag skulle faktiskt inte vilja bli så stor som Kissie och Blondinbella. Jag vill ha en lagom blogg!  


Men nu tillbaks till att bloggen är två år..

Känns så himla roligt och faktiskt så skulle jag vilja tacka er på något sätt, kanske en tävling om nåt eller nåt annat? Kommentera? För ett tack känns bara som nåt litet och känns inte som att jag liksom uppskattar det ni gör för mig. Jag får helt enkelt tänka ut nåt tillsammans med er och se vad ni tycker. 

TACK SÅ HIMLA MYCKET!!!!!♥♥ Nu väntar vi på det tredje året....  

 

 


 
 
Cornelia

Cornelia

29 september 2014 22:44

sv: tack :)

http://www.neliiaah.blogg.se

 
Cornelia

Cornelia

29 september 2014 22:45

sv jodå redovisningarna gick bra, även om det kunnat gå bättre ;)

http://neliiaah.blogg.se

 
natalia

natalia

30 september 2014 09:49

Grattis till 2 år! :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Liza Ludvigsson

Liza Ludvigsson

30 september 2014 10:55

Så kul! Grattis :D Hoppas du fortsätter :)
Jag måste kolla hur länge jag haft min, har inte en susning haha..

http://www.nattstad.se/lizaludvigsson

 
Mirjam Wallmark

Mirjam Wallmark

30 september 2014 11:56

Grattis till att ha haft bloggen i 2 år! :)

http://mirjamwallmark.blogg.se

 
MADDISENJ.SE

MADDISENJ.SE

30 september 2014 12:39

tänk vad fort tiden går :D

http://maddisenj.se

 
natalia

natalia

30 september 2014 12:49

:D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Mizca

Mizca

30 september 2014 13:25

Grattis till bloggen! Tiden går fort när man har roligt.

Svar: Ja, jag älskar tavlorna. Så snygga! Kul också att hon gör alla skorna olika så även om hon gör fler converse så är dem aldrig exakt lika.
Ja, underbart med bil. Vi var utan från söndag fm-fredag .. så inte ens en full vecka så vi klarade oss =)
Men tur vi hann få den nu eftersom jag skall jobba en vecka nu och då jag börjar så tidigt så går inga bussar =)

http://www.mizca.se

 
Filippa

Filippa

30 september 2014 21:33

Känner igen mig, hinner knappt med bloggen och att svara på kommentarer nu för tiden :)

http://fidelippan.se

 
ami

ami

1 oktober 2014 16:44

där ser man, grattis till bloggen :) sådant är skönt, att få skriva av sig.

http://twofaced.se

 
fashion

fashion

1 oktober 2014 17:27

Grattis! :D

http://nattstad.se/fashioninspiration

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards