elin-mylife

Alla inlägg den 27 september 2014

Av Elin - 27 september 2014 21:26

Vart på marknad idag med familjen. Hittade inget speciellt men fanns allt grejer jag kunde tänka mig köpa. Var kul och gå där och strosa runt. Titta på grejer, vilket folk som var där (om man kände någon) osv. 

Himla mycket folk var det där..höll på och få panik för jag HATAR verkligen när det är så mycket folk runt omkring mig, som typ kanske buttar till en, 'klänger' på en osv...hemskt! Men det var kul och dagen slutade inte där utan vi for därefter till farmor och farfar och hälsade på dem. 
Fick ett par skor av farmor som hon inte alls tyckte om och såklart blev jag superglad och dem passade som en smäck! Älskar dem verkligen   

   Min farmor har bra smak om man säger så!   


Här hemma så har vi alla haft en myskväll med ishockey. Färjestad vann!   Kvällen fortsätter med att bara ta det lugnt. Kolla bloggar och spela spel.    Vad har ni hittat på idag?
______________________________________________________________________________

Imorrn blir det plugg, städ mm. Vi får helt enkelt se vad som händer mer. 

Vart underbart väder idag så hoppas på det imorgon med då man kanske tar en löpningsrunda, får se vad som hinns med!


Huvudet är bättre idag, lite smärta men börjar helt klart gå över! :) Nu är det bara magen som börjat igen..

Ha en bra kväll! <3

 


Av Elin - 27 september 2014 18:34


Hon sjunger så himla bra!!! Får rysningar och blir så avundsjuk, vill också kunna sjunga!   

In och kolla in hennes blogg med förresten. http://miraedlund.blogg.se/index.html

Av Elin - 27 september 2014 17:42

Då kör vi igång då. Fick en fråga, jättekul! :) Så tänkte att jag svarar på den nu när jag har tid och är hemma. 

Vad har du för planer för gymnasiet?

Jadu, jag har inte tänkt så mycket på det faktiskt. Men kommit så långt så jag vet vad jag ska gå på -samhäll+nåt mer som typ hör till det kanske. Men ja helt enkelt till Polis som sagt. :) Jag är riktigt spänd och peppad inför det, får all push och pepp till det av mamma och pappa så det känns jätteskönt! Att de verkligen vill att jag ska gå nåt som jag vill och som jag kan bli nåt av. 

Vet vad jag kommer vara med om på både jobbet i framtiden och sen kanske på fritiden men jag tar det! Vill verkligen bli nåt bra och fixa samhället.

Men som svar på frågan ska jag gå Samhäll. Tack för frågan Natalia ♥ Bara och fråga på nu tills nästa lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards