elin-mylife

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Elin - 14 september 2014 20:20

Har haft en väldigt hoppig dag! På morgonen förstördes allt med att mamma och pappa tyckte inte att det lät bra att vi ska ha en häst på foder...både Ida och jag blev sjukt irriterade och bara ville de skulle dra åt skogen. Vi pratade och diskuterade och tillsist sa de att det blir inget. Jag gick bara in på mitt rum och var så himla besviken! Efter en stund sprang jag bara ut på en promenad med musik i öronen. 

En stund efter att jag kommit hem hör jag att vi ska åka och kolla på hästen. Jag kände just då, vad är det som ändrat er?! Ville inte säga det för då hade ju dem självklart ändrat sig. Jag blev på bättre humör och kände att yes nu äntligen! 

Men tyvärr blev det inget med hästen idag. Det blir att vi ska försöka åka i veckan eller på lördagen att vi ska kolla på hästen :)

Liksom båda vi kommer klara det här, jag fattar inte att dem tror att vi inte kommer göra det! Om vi inte får hit hästen kan vi ju liksom inte bevisa det. De ska verkligen inte säga nåt de inte vet ett dugg om. Det kommer kosta..jag vet det! Men om jag hjälper till med nåt och jag ska få pengar, ta dem och ha det till hästen! Ida kommer också lägga pengar så det är rätt så ok. Låter sjukt bortskämd nu, det gör jag verkligen men jag har inte ett jobb så då blir det svårt och få pengar men vet ni en sak? Jag hjälper till hemma! Då tycker jag verkligen att det är nåt..men alla tycker olika. Vi får helt enkelt se hur det blir men skulle bli världens lyckligaste person om det blir som jag tänkt mig..(dock är jag just nu världens lyckligaste men kan man bli det ännu mer?)


Resten av dagen har jag fixat blommorna och suttit ute. 

Varit så fint väder idag men jag har inte direkt tagit del av den som jag kunnat gjort! Ganska tråkigt som sagt men hoppas på att det blir lika fint imorgon.

Sitter just nu och skriver med min älsk och kollar på valvakan. Spännande. Vilka tror ni vinner? 

__________________________________________________________________________

Ny vecka imorgon och det innebär mer plugg, prov och massa läxor! Tror ändå att veckan kommer se bra ut. Men man vet ju aldrig hur den kommer vara.   

Blir skolan, plugg och träning, då jag ska försöka ta mig en springtur. 

Ha en bra kväll! ♥     Bra Dennis...

Av Elin - 14 september 2014 15:11

Tio saker om ditt liv..

1. Har du nånsin varit kär? -  Ja
2. Tror du på kärlek? - Ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nej det tror jag väl inte

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nja, var väl mer vänskapen som jag blev ledsen över. 
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Nej tror inte det. 
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Japp
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej, är i ett förhållande just nu så verkligen inte. Men jag är väl mer rädd vad folk ska tycka och säga. Men om jag verkligen gillar honom som jag gör då kan inget stoppa oss. <3
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? -Haha ja..

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja. Både ja och nej!


Tio har du nånsin..

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Smitit ut och smitit ut, om jag skulle på en promenad utan att dem vet nåt så ja, haha. 
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Japp, flera gånger
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Japp, flera gånger där med.
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej usch!

5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Japp
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej HAHA
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Alltså..kanske inte så illa så att den dör men om man varit förbannad eller nåt. Tror verkligen att alla har tänkt så någon gång
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att den andra gillar dig? - Japp.
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Japp


Tio känslor..

1. Saknar du någon just nu? - Ja, jätte mycket!! ♥
2. Är du glad? - Jodå! :)
3. Är du fundersam? - Hah, ja faktiskt!
4. Är du uttråkad? - Lite
5. Är du tysk? - What? Nej.
7. Är du italienare? - Nej
8. Är du fransk? - Nej.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Ja <3
10. Gillar du någon just nu? - Jaa, super mycket! <3


Har..

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Japp
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja!
3. Har du syskon? - Ja! Tre syskon.
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Nä! Allt är fullt ärligt här. 
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Jag har ingen aning..hoppas verkligen inte det! 
6. Har du varit full den här månaden? - Neej fy!
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nejdå.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nopp.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Haha nej!
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej! Haha 

Kram! ♥




Av Elin - 14 september 2014 12:55

Dags för veckans låt igen då! :) Gud vad snabbt veckan har gått om man tänker efter, var ju nyss söndag liksom?

Kan resonera att veckan har varit ganska bra. Fast i mina ögon har den varit awesome ♥

 Ha en bra dag ♥

Av Elin - 14 september 2014 10:17

 

Ovido - Quiz & Flashcards