elin-mylife

Direktlänk till inlägg 14 september 2014

Frågor från ett år sen <3

Av Elin - 14 september 2014 15:11

Tio saker om ditt liv..

1. Har du nånsin varit kär? -  Ja
2. Tror du på kärlek? - Ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nej det tror jag väl inte

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nja, var väl mer vänskapen som jag blev ledsen över. 
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Nej tror inte det. 
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Japp
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej, är i ett förhållande just nu så verkligen inte. Men jag är väl mer rädd vad folk ska tycka och säga. Men om jag verkligen gillar honom som jag gör då kan inget stoppa oss. <3
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? -Haha ja..

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja. Både ja och nej!


Tio har du nånsin..

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Smitit ut och smitit ut, om jag skulle på en promenad utan att dem vet nåt så ja, haha. 
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Japp, flera gånger
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Japp, flera gånger där med.
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej usch!

5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Japp
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej HAHA
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Alltså..kanske inte så illa så att den dör men om man varit förbannad eller nåt. Tror verkligen att alla har tänkt så någon gång
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att den andra gillar dig? - Japp.
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Japp


Tio känslor..

1. Saknar du någon just nu? - Ja, jätte mycket!! ♥
2. Är du glad? - Jodå! :)
3. Är du fundersam? - Hah, ja faktiskt!
4. Är du uttråkad? - Lite
5. Är du tysk? - What? Nej.
7. Är du italienare? - Nej
8. Är du fransk? - Nej.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Ja <3
10. Gillar du någon just nu? - Jaa, super mycket! <3


Har..

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Japp
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja!
3. Har du syskon? - Ja! Tre syskon.
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Nä! Allt är fullt ärligt här. 
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Jag har ingen aning..hoppas verkligen inte det! 
6. Har du varit full den här månaden? - Neej fy!
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nejdå.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nopp.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Haha nej!
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej! Haha 

Kram! ♥




 
 
Alina

Alina

15 september 2014 15:04

kul läsning! =)

http://torstenz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards