elin-mylife

Direktlänk till inlägg 17 mars 2013

Långt inlägg! :) Olika saker.

Av Elin - 17 mars 2013 09:45

Tja! 

Oj,, vad ocool jag lät...

xD 

Nu ska jag berätta om gårdagen.

Igår iaf så kom farmor och farfar och vi åt tillsammans, hehe, så myste vi typ hela dagen!

+Jag red på förmiddagen/eftermiddagen, och det gick sjukt bra!!

Så jag börjar lära känna Molly mer nu, så jag och min syster ska rida nån annan stans nästa gång.

Blir nog skit bra. ♥

Men jag har fortfarande svårt med och rida/tänka på hästar.. för det känns som en sten i hjärtat, men jag försöker! 

Jag kommer ju tillochmed närmare min underbara syster. (Förstå mig rätt!) 


Åhh, bara jag som är kär i LOKA med smak av vattenmelon?

Jag har bara druckit den två gånger, men den är super god! Jag gillar egentligen inte LOKA, men den var faktiskt god

Nu har jag kommit på en grej! Jag tror jag ska sluta dricka dricka, t.ex cola, fanta, sprite m.m

För har ni tänkt på hur mycket socker det är i de? Jag vet att det i princip är det i allt, men det är de extremt mycket i dricka.

Förut var jag jätte rädd för fett, men nu är jag mer rädd för socker... sedan ska jag typ bara äta smågodis en gång om månaden.. chips/popcorn/nöter är inte godis, så det får jag ju äta. Tycker ni det låter bra, och att jag kan klara det? :)

Jag hoppas det! 

Sen ska jag börja rida mer, träna upp min mage och ben. Jag vet att jag duger som jag är, men ändå så gör jag inte det.. men jag ska KLArRA detta! :D

 

Vad ska man göra idag då? Jo,, jag ska TYVÄRR träna på mitt spanskaprov som jag har på onsdag, och jag har inte ens börjat träna!!.. kommer ju gå skit.. sedan ska jag nog.. gå på en promenad om det blir bra väder eller kanske rykta Mollan? Hmm, vi får se, mer uppdatering kooooommer! :)♥


Jag tog också sönder min fönsterlampa i onsdags.. så jävla lyckad dag liksom.. och jag VISSTE att jag skulle få otur, för jag spillde ut ett saltkar.. :c

 

1.Gick skit på NP

2. Jag fick ett bakhuvud i mitt huvud.. 

3. Min lampa gick sönder... -.-

 

xD Lyckad dag...


Så har jag kollat på IKEA vad jag ska köpa när vi åker dit, och det är ganska mycket! O,o jag ska köpa: 

 

1. Sängbord, kanske, vi får se!

2. Sängkläder/påslakan

3. Gardiner

4. En bokhylla, liksom, jag har en bokhylla, men ett glasskåp, och jag vill ha de, men jag hitta inget snyggt :c

5. Förvaringslådor, om jag köper den bokhyllan som jag har skrivit upp xD 

6. En Lampa, till mitt fönster, haha

7. Och en stol till mitt skrivbord, för min är ful....

 

Aaa, :) Dehär blev ett ganska långt inlägg, mkt bra Elin! ;p

Nu ska jag nog göra en: 10-20 saker du/ni inte visste om mig, och sedan äta fruksot eller om jag gör tvärtom? :)

Men vi hörs guys, hejdååå :)

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards