elin-mylife

Direktlänk till inlägg 7 september 2014

Liten brännskada.

Av Elin - 7 september 2014 20:05

Jonna var här en liten stund idag och vi hade det riktigt roligt. Vi flamsade, skrattade och allt! :D Dock gjorde vi inte så mycket men vi hade ändå kul. :)
Innan det så hann jag städa mitt rum som jag hade tänkt mig och därefter bakade jag en sockerkaka. Satt vid datorn under tiden den var i ugnen och då så kom blue screen fram (och det är inte så jävla bra...) så fick panik och skrek på Ida. Så jag glömde bort sockerkakan i ugnen...xD men inte länge alls. Så kakan verkligen FLÖG ut. Sen skulle jag putta in den mer till bänken och så jävla dum som jag är och inte tänker ett jävla dugg tar jag mitt finger och flyttar in den. Av den slutsatten har man fått ett brännmärke som glänser och ömmar. Bra Elin! Vad fan ska hände härnäst?! :S
Där Ida knockade mig under ögat är jag jätte öm. Är bara ett litet märke, tror jag. Men vi får väl helt enkelt se vad kröppen hittar på med det. 


Under kvällen så har jag läst på lite engelska och duschat. Vet inte vad som kvällen bjur på men funderar på att måla naglarna och mysa i tvsoffan med familjen. Men först blir det kolla bloggar och engelskaträning! 

______________________________________________________________

Måndag imorgon, skola och så. Då jag funderar på att gå till skolsköterskan. Min andning är fan värre idag än igår och det känns mer när jag ligger ner och ska sova. Ibland är det som att jag nästan 'hoppar över' andetag. Är som ett lock som växer sig större och större, som är på hälften nu. Kändes inte så mycket när vi gick på en promenad utan nu är det bara med och förvärrar saker och ting.. är inte ett dugg kul så får börja lite smått och ta saker i egna händer! För tänk om jag inte kan andas nu under en lektionen...vad gör jag då? Då är det verkligen dags att ta hjälp! 


Imorgon ska vi på stan och träffa politiker..jag och min grupp ska träffa centerpartiet o,o. Kommer helt klarrt skriva om det imorgon. Ha en bra kväll♥♥

 


 
 
ebba

ebba

7 september 2014 20:52

sv : Ja men visst är det, så enkelt att göra också :)

http://enilssonnn.blogg.se

 
natalia

natalia

7 september 2014 21:34

Haha du har verkligen otur ;D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Moa

Moa

7 september 2014 23:14

ska bli kul att läsa om hur det gick med mötet imorgon då :)

http://PhotoMP.blogg.se

 
Emelie

Emelie

8 september 2014 14:41

Åh aj, inte kul ^^

http://ewelies.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards