elin-mylife

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin - 3 mars 2014 17:15

Är så jävla hyper glad och stolt!! Vi fick reda på våra spanskaprov idag och jag kände på mig att det gick så skit.. hade så ont i magen och höll ärligt på och gråta, för det kändes inte bra när jag gjort provet för typ två-tre veckor sen.. men när jag gick fram och kollade på hörförståelsen så hade jag ett C! Ett jävla C och jag blev så glad!!!! Sen hade hon gjort att man bara kunde få ett E- eller E+ på skrivargrejen och jag fick E+ och ja jag vet inte vad jag ska säga, är bara så himla glad. Jag har iaf bestämt att jag ska försöka bli lite bättre på de här och inte tro att de kommer gå skit, de måste jag verkligen, för de blir helt tvärtom ibland :D
Vi bytte också platser idag som jag var nervös för men jag fick en bra plats, tihihi, bara de att en sitter emellan mig och Hanna... ''suck'' blev så frustrerad när två andra fick sitta breve varann men inte vi. Hahah den läraren som valde platser gillar inte alls mig, de vet jag, fast jag gillar inte henne heller :) 


Dagen har varit helt okej annars, var en vanlig dag och har redan fått läxa, en spanskaläxa, ska också öva inför matteprovet och läsa ut engelskaboken.

Skulle gärna ha varit ledig efter natten känner jag hehe.. somnade inte igår efter typ två timmar, sen vaknar jag upp mitt i natten och kan inte sova på flera timmar igen! Klockan ringde kvart i sju och uppfattade inte att de ringde och hade helt enkelt söndag, fattade inte alls att de va måndag och skola! Efter att jag varit vaken nån minut så minns jag en dröm som jag drömt, det va att jag fått en sjukdom.. :( en sjukdom som man inte kunde bota, typ att man blödde i kroppen, vad fan heter de? .. Nåt magsår (hoppas ni förstår min braiga förklaring XD) 

Så sökte upp vad mina drömmar betyde, ex att jag drömt att jag åkt buss i flera drömmar sen om sjukdomen :S

Buss och tåg: Denna typ av resesätt som sker tillsammans med andra människor kan stå för hur man är med andra människor och i sociala situationer. Så länge man själv är en passagerare på bussen / tåget alltså. Om man själv är den som kör står det snarare för en social situation där man själv tagit ledningen.

Sjukdom: Som så mycket annat i drömmens värld är tolkningen den rakt motsatta. Drömmer du att du eller någon annan är sjuk skulle det alltså betyda hälsa och ett långt liv. Kan även betyda att du har svåra val att göra.  Om du drömmer att du är sjuk och känner smärta är det ett varsel om sorger och bedrövelser. Men drömmer du att du besöker någon som är sjuk väntar dig idel lycka och glädje. Att drömma att man har en obotlig sjukdom är ett förebud om rikedom.

 

Har inte mycket mer och skriva, utan att jag ska tvätta håret ikväll, se på Farmen och familjen annorlunda. Vill gå på en promenad men är typ redan mörkt.. :( 

Imorgon är de också tisdag, en vanlig dag i skolan tror jag, svenska (usch), no, bild och so.. sen ska jag kanske följa med Hanna till teatern. Vi får se. Men nu ska jag dra vidare, ha en forsatt bra dag Puss<3


Av Elin - 2 mars 2014 18:38

Det blev en bra och glad mellolåt som jag tror att ni flesta känner igen och jag tycker faktiskt att den här är bra! Den här kommer spelas mycket i sommar, jag känner på mig de ''Efter solsken kommer värsta regnet det är inge hinder men jag glider genom stormen. De är bara hata, fortsätt & prata. Finns ingenting som kan trycka ner mig, ej.'' ♥

Av Elin - 2 mars 2014 18:30

Nu är man hemma efter en jätte bra dag/natt! :) man får hoppas att det blir av en annan gång igen. 

Är helt jäkla slut efter allt, är as trött, både i kroppen och huvvet och så har jag ont i huvudet, det är inte alls så nice men det blir förhoppningsvis bättre nu när jag tar de lugnt. Blir inte mer än och duscha idag, sitta framför tvn och datorn nu ikväll..

Igår natt så spelade vi spel och va inne på sociala medier, vi somnade kanske halv fem eller nåt, för vi la oss tjugo över fyra iaf. Vi såg på nån video, pratade. Vi var också ute och gick med Hannas hund på natten innan vi la oss, I think. 

Hanna ställde klockan på nio, men orkade inte gå upp för jag var så jävla trött så jag sov till tio/fem i tolv, mwhihihi!! 
Vi låg kvar en stund, pratade, gick ut med Nisse. Fixade frukost, smoothie och två rostade mackor blev de, de va super gott!! Vi såg på film när vi åt. Saw ;) kan tipsa om dom! Tips bara, kolla så ni kollar på ettan för de finns flera delar och ni kommer inte alls förstå annars. 

Vi började frysa jäkligt mycket efter vi åt så vi sprang och la oss under täckena, såg klart på filmen, sen spelade vi på datorerna. Vi fixade också till där vi sov, allt såg som vanligt ut så aa.
Vid kvart i fem kom mamma och hämtade mig, vi hämtade Ida och sen åkte vi hem och åt.


Imorgon är de självklart skola och jag är inte ett jävla dugg taggad!!! Vill nästan va sjuk,, vet att de inte är bra men känner så nu. Vi har också matteprov på torsdag, mysigt :/ Måste också läsa ut engelskaboken :SSSS men inte mitt fel att jag skulle bort förra fredagen så hon kan ej skylla på de, hihi. 

Men vi ses imorn för tror inte att jag kommer göra mer inlägg idag tyvärr, för nu ska jag duscha. Ha en bra kväll! <3

Av Elin - 1 mars 2014 22:52

Just nu dansar man åt musik som en galning och vet inte vad, hahah! Hanna sitter och spelar spel på datorn skräll dig Hanna haha!

Vi har inte gjort så mycket idag alls.. har gått på tre promenader, två korta och en lite längre. Vi har spelat spel på datorn och kollat runt lite på internet. Pratat, skrattat, skrikigt, kollat på film, mello! Det har varit kul och det är inte slut än. mwhihihi! Vi ska försöka vara vakna ett tag till så får vi se vad som händer, får försöka hitta på nåt med HANNA!

Men det har varit fett hittills.. ha det bra så länge 

Pöss<3

(Lägger in en låt som passar nuu) Hannie älskar den här:  XDDD

Av Elin - 1 mars 2014 13:12

Nu sitter jag hos Hanna och vi kollar på hästar och vi VILL verkligen ha en häst!!! Haha. De lät bortskämt.. 

Ve inte vad vi ska göra, men nåt kul ska vi hitta på :) hemma så vattnade jag blommorna, packade, skrev en jävla lång text och mer. 

Men skriver mer senare Puss<3

Ovido - Quiz & Flashcards