elin-mylife

Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Hemsk dag! :(

Av Elin - 21 januari 2014 20:45

Dagen idag har inte alls varit bra, sämsta dagen på de här året.. om ni läste förra inlägget så vet ni! Nu har jag ett ''ryckte'' på mig och det är inte alls roligt.. han går och glor på mig som att han aldrig sett en människa förut och beter sig som en idiot också! Skulle aldrig fått känslor för honom och inte börjat titta på honom och le, jag skulle betet mig normalt.. det kommer inte bli normalt på flera veckor, vill bara spola tillbaka tiden men tyvärr kan man ju inte bestämma vem man ska bli kär i.. nu har jag ännu en tung grej och ha med mig VARJE DAG! Ska vara ''sjuk'' i flera dagar och inte komma tillbaka förens nästa termin, säga att jag har pesten eller nåt, fast det visar bara att jag är feg, inte vågar stå för mig själv och sån vill jag inte va, ska gå iväg, gå med rak rygg och flina mot idioten! :)
Det kommer bli en jävligt tuff period men ska försöka med det jag kan och orkar.. nej jag orkar inte :( 


Vi går över till nåt annat.. dagen idag så hade vi svenska, no, bild och so. På svenskan så skulle vi göra en ''presentation'' om värmlands diktare eller vad fasen det va, haha.. jag och några till ska skriva/berätta om Nils Ferlin och vi får hundra minuter på oss och hitta fakta.. typ tjugo minuter tog vi idag och det kommer bli sjukt svårt :/  på non så gjorde vi en liten båt och den ska kunna bära så många tyngder som möjligt. 
Bild, vi får göra lite olika saker, men jag, Alice och Asha gjorde så att Alice och jag höll handen så tog Asha kort på handen och så ska vi liksom visa att enkönade kan vara tillsammans (vi är inte bi eller homosexuella men vi vill visa att det inte är något fel och vara de! :)) Målade sen en höna hahahah. 

På son så gjorde Alice och jag klart svaren om grekerna, så klart och skickat! Riktigt skönt de så vi kan börja med romarna, heheh. 

När skolan slutat så hämtade mamma och Oskar mig så drog vi till stan och där klippte jag mig :) det blev typ som jag tänkt mig och är faktiskt jätte nöjd! <3 Äntligen börjar mitt hår fixas och må bättre.. efter jag klippt mig gick vi in till Nille, sen så till Coop Konsum. När vi väl var hemma så gjordes läxor, åt, träffade Sara, Linus och Dennis +Jack och såg när Dennis gick!! Så han har äntligen lärt sig gått lite granna, han ser ut som ett litet fyllo när han går (haha) men han lär sig ju snaaart och det kommer bli lite kul men han kommer vara ÖVERALLT!!! :S

Har hunnit duscha och kollat på farmen, nu blir det tv igen. Ha en bra kväll så syns vi imorn! Puss&Kram<3..

(Bild på håret kommer imorn när jag kanske är lite gladare men kan nog ta kort på de idag!)

 
 
natalia

natalia

22 januari 2014 19:05

Du kommer klara det och de vet jag <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

22 januari 2014 19:28

Försöker

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards