elin-mylife

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

♥ Sista frågorna ♥

Av Elin - 31 augusti 2013 18:59

Hej, nu kommer dom sista frågorna på några dagar, men så här går det om man är sjuk och har tråkigt! ;)


Tjejlistan
1. Har du ett par rosa string? - Nej o,o
2. Vem var den senaste du pussade? - Gabbe..
3. Vad har du för bhstorlek ? - Säger inte de
4. Trivs du med det? - 
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Inte så många ;)
 6. Gillar du nån nu? - Ja lite
7. Vad gjorde du inatt? -  Sov
8. Och i förrgår natt? - Soooov
9. Vad gör du innan du ska sova? - Smsar, kollar videos
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Neej
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Självklart!
12. Har du varit gravid? - Usch nää! Är oskuld
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Har ingen pojkvän nu, men om jag var äldre o så -ja
14. Choklad eller glass? - Glaaass -åh sugen jag blev på det nu för min hals
16. String eller hipsters? - Hipsters
17. Klackskor eller sneakers? - Sneakers
18. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans 


Tio fakta

1. Hemstad/ort - Kristinehamn
2. Hårfärg? - Mörkblond
3. Längd - Ca 160/162
4. Frisyr - Typ rakt hår
5. Ögonfärg - Gröngula med lite blått ibland
6. Skostorlek - 37
7. Humör - Just nu ... sjuk så aa
9. Civilstatus - ?
10. Vänster eller högerhänt - Högerhänt! <3


Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? -  Jaa
2. Tror du på kärlek? - Jaa
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? -Tror inte de

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jaa..
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Nä
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Lite, vill inte att samma sak ska hände som förut.. känner at jag inte är redo
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Vet inte
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jaa, men det beror väl på vem det är


Tio saker

1. Kärlek eller pengar? - Kärlek
2. Cider eller öl? - Cider
3. Dag eller natt? -  Dag
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande
5. Tv eller internet? - Internet
6. Pepsi eller cola? - Pepsi
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Vet inte D:
8. Färgfoto eller svartvita? - Svartvitt
9. Telefonkontakt eller face to face? - Båda
10. Bilddagboken eller MySpace? - Vet inte


Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Nä
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Mm.. känslorna iaf
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Jaa verkligen
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej

5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja..
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej usch
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? -Ja!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nejj, det skulle vart tråkigt
9. Har du nånsin gillat någon utan att den andra gillar dig? - Ja..
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja


Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? - Jaa
2. Är du glad? - Nja
3. Är du fundersam? - Japp
4. Är du uttråkad? - Jaa så in i Norden
5. Är du tysk? - Nej, spansk
7. Är du italienare? - Nej
8. Är du fransk? - Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Jaa<3
10. Gillar du någon just nu? - Mm, lite :$


Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 19.03
2. Namn? - Elin
3. Vart bor du? - Kristinehamn
4. Hur många barn vill du ha? - 2
5. Vill du gifta dig? - Vet inte
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Rullar ..
7. Har du ätit sushi? - Jaa, usch, är ingen höjdare
8. Favoritglass? - Åh!.. Kulglass eller mjukglass 
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - En, corn flakes (stav)
10. Humör? - Fanns inte den frågan längre upp? 


Fyra Grejjor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nää är inte olaglig
2. Har du en hund? - Yes 
3. Sover du helst själv eller med någon? - Ingen aning
4. Tror du på spöken? - Inte spöken, meen andar


Skulle

1. Skulle du vilja vara längre? - Nää
2. Skulle du vilja väga mer? - Nej
3. Är du full nu? - Nää


Kan

1. Kan du röra på öronen? - Nej :o
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej, har försökt, men går inte alls bra
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Aa haha
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Nej fyyy, skulle vara otroligt svårt!
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Ja, om jag kan nu kan jag sen
7. Kan dina vänner lita på dig? - Självklart!<3
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Kanske
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Eh nja


Har

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja
3. Har du syskon? - Ja, tre styckna
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Har jag säkert...
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ingen aning!
6. Har du varit full den här månaden? - Nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Neeej!
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej, klockan är ju 19.09 så
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Nej
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? -Nej


Detta var allt för mej, puss och kram, ha en fortsatt bra kväll, kryaa Elin <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards