elin-mylife

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Elin - 30 augusti 2013 17:11



NU frågar ni allt möjligt!!!! Frågestunden håller på tills jag tycker att frågorna räcker, så fråga på!!!!!!!!!! :)

Kramis

(Nu litar jag på er :3) Gogogogogo! <3

Av Elin - 30 augusti 2013 16:44

Sommar eller vinter

 
Katt eller hund
 
Jeans eller klänning
 
Guld eller silver
 
Lakrits eller choklad?
 
Morgon eller kväll?
 
Pizza eller hamburgare?
 
Sjunga eller dansa?
 
Film eller bok?
 
Simma eller sola?
 
Hallon eller jordgubbe?
 
Julafton eller födelsedag?
 
Svart eller vitt?
 
TV eller dator?
 
Stad eller landet? <-Går inte och välja...
 
Blond eller Brunett -//-
 
Vanilj eller Choklad -//-
 
Lipstick eller Lipgloss
 
Rosa eller Lila
 
Blåa ögon eller Bruna ögon
 
CD eller Radio
 
Hockey eller Fotboll
 
Äpple eller Apelsin
 
Stjärnor eller Månen
 
Sko eller Sandal
 
Bad eller Dusch
 
Långt hår eller kort hår
 
Klänning eller kjol

Lägenhet eller hus
 
Ring eller halsband
 
Sverige eller Norge
 
Jeans eller leggings
 
Bil eller buss
 
Nagellack eller läppstift
 
Nyår eller Midsommar
 
Puss eller kram
 
Plugga eller jobba
 
Ful och lycklig eller snygg & olycklig 
 
Lyx eller budget 
 
Pooleller havet
 
Skidsemester eller solsemester
 
Singel eller förhållande
 
Planering eller spontanitet
 
Glass eller godis
 
Stökigt eller organiserat
 
Passion eller trygghet
 
Bio eller teater
 
Svensk sommar eller charter
 
Julafton eller midsommarafton
 

Inga barn eller 10 barn

 

Skånska eller göteborgska

 

Silikonbröst eller fettsugning 

 

Känd för skönhet eller känd för intelligens

 

Dubbelhaka eller hängröv


romantisk eller dirty

 

Kaffe eller te

 

porrfilm eller naturprogram


Pizza resten av livet eller hamburgare resten av livet

 

Banta eller träna

 

Farlig kille eller snäll kille


Spy eller ha diarré


Spara eller slösa

 

Shoppa på nätet eller shoppa i butik

 

Fota eller bli fotad

 

Ramlösa eller loka

 

Förfest eller efterfest

 

Tidning eller bok


Ge eller 


String eller hotpants

 

förrätt eller efterrätt


anorexi eller fetma


Kyckling eller fisk


Blind eller stum


Rakhyvel eller vax


Platt rumpa eller platt bröst

 

Mjölk eller vatten


Hemmafest eller utgång

 

Raka av allt hår på huvudet eller sluta raka resten av kroppen

 

Älskad eller framgångsrik


Skräckfilm eller romantisk komedi


Mc donalds eller Max


Popcorn eller chips

 

Grabbkväll eller tjejkväll


Kärlek utan sex eller sex utan kärlek 

 

Frukt eller grönsaker


Brun utan sol eller solarium

 

Kjol eller shorts


Mössa eller keps


Snacka skit eller snacka politik


familj eller vänner ♥♥

Kramis

Av Elin - 30 augusti 2013 16:30

1. En sak du inte kan lämna huset utan? -Mobilen
2. Favorit märke av smink? -Använder inte smink, hehe
3. Favorit blomma? - Orkideér
4. Favorit klädaffär? -H&M, Lindex, Kapphal m.m
5. Favorit parfym? -Vet inte, finns så många underbara 
6. Hus eller lägenhet? -Hus
7. Får du bra betyg? -Ganska
8. Favoritfärger? -Typ alla, utom orange
9. Dricker du energidrycker? -Nej, varför ska man de, finns bara massa jävla socker
10. Dricker du juice? -Jaa! c:
11. Vill du simma? -Ja
12. Äter du frites med en gaffel? -Ibland
13. Favorit fuktighetskräm? -Har ingen
14. Vill du gifta dig senare i livet? -Kanske
15. Blir du lätt? -Jaa, eller det beror på vad
16. Tror du på spöken? -Inte spöken, men andar

17. Eventuella fobier? -Vet inte
18. Biter du på naglarna? -Inte just nu, för nu har jag långa o fina naglar! :) Men jag har gjort
19. Har du någonsin haft en nära döden-upplevelse? -Ja!
20. Dricker du kaffe? -Nepp

:)<3

Av Elin - 30 augusti 2013 15:52

Hellu kära läsare ♥

Hur är det med er? -Hoppas att allt är bra med er!

Med mig så har jag ont i halsen.. börjar nog bli riktigt förkyld.. och varför just NU, när det är skola!? Då måste jag vara frisk, vill liksom inte komma efter i nånting, det känns så himla jobbigt. Aja, jag kanske känner mig sämre imorn så är jag bättre tills på måndag, jag hoppas på det bästa nu

Idag så är det ju fredag                                                   -yeeeeey!!

Riktigt awesome! Älskar fredagar, förutom engelskan i skolan då, idag så har vi haft SO och där har vi lyssnat på när vår lärare läst om när människorna blir bönder, sedan så har vi haft spanska (språååk), där hade vi läxförhör, det gick ganska bra, 9/12 rätt :$ (hehe), skulle ha övat lite mer? Efter det hade vi engelskaläxförhör och jag fick (3?) fel av 17, är nöjd!

Vi åt lunch, sedan så hade vi svenska, där jorde vi nåt test och sist hade vi idroooooooooooooott, kul som faen! Vi körde med frisbeé (ursäkta min stavning)

Men nu över till nåt helt annat, nu och ikväll ska jag bara ta det lungt, duscha håret ska jag göra, känns att det behövs.

Imorgon (om jag inte är sämre) så ska jag baka nåt sedan om det är bra väder så ska jag nog försöka springa, just jah.. kom just på att jag slängde mina träningsbyxor i tvättkorgen.. åh, aja!

Annars på söndag ska jag städa mitt  underbara rum, har inte orkat på 3 veckor o just nu håller jag på och dö och spy för mitt rum. Kan knappt andas för att det är sånt här syre i rummet :s Men tagga och städa på söndag, då blir det storstädning och förhoppningsvis tar det nog inte hela dagen som det brukar, haha. Sedan börjar den tredje veckan, åh jag vet inte men jag får panikattacker av skolan, för schemat, det är så mongo! & om man har rast i ca 10 min så drar typ lärarna jämt över med tiden, sjukt jobbigt, det är därför jag får panikattack, sedan är det ju läxorna, fast egentligen är dem ganska bra, alltså vilka dagar dom tagit läxorna 

Men nu tänkte jag göra en tag eller frågor som jag svarar på. Frågestund på G, håll UTKIK! 

Ha det bra, kramis <3

Ovido - Quiz & Flashcards