elin-mylife

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2013

♥ Antingen, eller? ♥

Av Elin - 30 augusti 2013 16:44

Sommar eller vinter

 
Katt eller hund
 
Jeans eller klänning
 
Guld eller silver
 
Lakrits eller choklad?
 
Morgon eller kväll?
 
Pizza eller hamburgare?
 
Sjunga eller dansa?
 
Film eller bok?
 
Simma eller sola?
 
Hallon eller jordgubbe?
 
Julafton eller födelsedag?
 
Svart eller vitt?
 
TV eller dator?
 
Stad eller landet? <-Går inte och välja...
 
Blond eller Brunett -//-
 
Vanilj eller Choklad -//-
 
Lipstick eller Lipgloss
 
Rosa eller Lila
 
Blåa ögon eller Bruna ögon
 
CD eller Radio
 
Hockey eller Fotboll
 
Äpple eller Apelsin
 
Stjärnor eller Månen
 
Sko eller Sandal
 
Bad eller Dusch
 
Långt hår eller kort hår
 
Klänning eller kjol

Lägenhet eller hus
 
Ring eller halsband
 
Sverige eller Norge
 
Jeans eller leggings
 
Bil eller buss
 
Nagellack eller läppstift
 
Nyår eller Midsommar
 
Puss eller kram
 
Plugga eller jobba
 
Ful och lycklig eller snygg & olycklig 
 
Lyx eller budget 
 
Pooleller havet
 
Skidsemester eller solsemester
 
Singel eller förhållande
 
Planering eller spontanitet
 
Glass eller godis
 
Stökigt eller organiserat
 
Passion eller trygghet
 
Bio eller teater
 
Svensk sommar eller charter
 
Julafton eller midsommarafton
 

Inga barn eller 10 barn

 

Skånska eller göteborgska

 

Silikonbröst eller fettsugning 

 

Känd för skönhet eller känd för intelligens

 

Dubbelhaka eller hängröv


romantisk eller dirty

 

Kaffe eller te

 

porrfilm eller naturprogram


Pizza resten av livet eller hamburgare resten av livet

 

Banta eller träna

 

Farlig kille eller snäll kille


Spy eller ha diarré


Spara eller slösa

 

Shoppa på nätet eller shoppa i butik

 

Fota eller bli fotad

 

Ramlösa eller loka

 

Förfest eller efterfest

 

Tidning eller bok


Ge eller 


String eller hotpants

 

förrätt eller efterrätt


anorexi eller fetma


Kyckling eller fisk


Blind eller stum


Rakhyvel eller vax


Platt rumpa eller platt bröst

 

Mjölk eller vatten


Hemmafest eller utgång

 

Raka av allt hår på huvudet eller sluta raka resten av kroppen

 

Älskad eller framgångsrik


Skräckfilm eller romantisk komedi


Mc donalds eller Max


Popcorn eller chips

 

Grabbkväll eller tjejkväll


Kärlek utan sex eller sex utan kärlek 

 

Frukt eller grönsaker


Brun utan sol eller solarium

 

Kjol eller shorts


Mössa eller keps


Snacka skit eller snacka politik


familj eller vänner ♥♥

Kramis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards