elin-mylife

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2013

♥ Andra skolveckan är slut! ♥

Av Elin - 30 augusti 2013 15:52

Hellu kära läsare ♥

Hur är det med er? -Hoppas att allt är bra med er!

Med mig så har jag ont i halsen.. börjar nog bli riktigt förkyld.. och varför just NU, när det är skola!? Då måste jag vara frisk, vill liksom inte komma efter i nånting, det känns så himla jobbigt. Aja, jag kanske känner mig sämre imorn så är jag bättre tills på måndag, jag hoppas på det bästa nu

Idag så är det ju fredag                                                   -yeeeeey!!

Riktigt awesome! Älskar fredagar, förutom engelskan i skolan då, idag så har vi haft SO och där har vi lyssnat på när vår lärare läst om när människorna blir bönder, sedan så har vi haft spanska (språååk), där hade vi läxförhör, det gick ganska bra, 9/12 rätt :$ (hehe), skulle ha övat lite mer? Efter det hade vi engelskaläxförhör och jag fick (3?) fel av 17, är nöjd!

Vi åt lunch, sedan så hade vi svenska, där jorde vi nåt test och sist hade vi idroooooooooooooott, kul som faen! Vi körde med frisbeé (ursäkta min stavning)

Men nu över till nåt helt annat, nu och ikväll ska jag bara ta det lungt, duscha håret ska jag göra, känns att det behövs.

Imorgon (om jag inte är sämre) så ska jag baka nåt sedan om det är bra väder så ska jag nog försöka springa, just jah.. kom just på att jag slängde mina träningsbyxor i tvättkorgen.. åh, aja!

Annars på söndag ska jag städa mitt  underbara rum, har inte orkat på 3 veckor o just nu håller jag på och dö och spy för mitt rum. Kan knappt andas för att det är sånt här syre i rummet :s Men tagga och städa på söndag, då blir det storstädning och förhoppningsvis tar det nog inte hela dagen som det brukar, haha. Sedan börjar den tredje veckan, åh jag vet inte men jag får panikattacker av skolan, för schemat, det är så mongo! & om man har rast i ca 10 min så drar typ lärarna jämt över med tiden, sjukt jobbigt, det är därför jag får panikattack, sedan är det ju läxorna, fast egentligen är dem ganska bra, alltså vilka dagar dom tagit läxorna 

Men nu tänkte jag göra en tag eller frågor som jag svarar på. Frågestund på G, håll UTKIK! 

Ha det bra, kramis <3

 
 
Hanna

Hanna

30 augusti 2013 22:12

Najs o städa! xD
Usch varför får du panikattacker? Hur känns det när du får dom?
Ta ett djupt andetag o sträcka ut armarna! Så brukar jag göra! sen säger jag tyst för mig själv att inget kommer hända, sen bara blundar jag och andas. Så mår jag bättre sen! Kram :)

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Elin

31 augusti 2013 08:30

Njaa haha, men man måste ju göra det ibland hehe!
Nej men ibland blir jag bara stressad, speciellt när man knappt får rast och så är det när vi ska till idrotten :/ Tack! Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards