elin-mylife

Alla inlägg den 20 september 2014

Av Elin - 20 september 2014 20:00

Idag är sån dag då jag bara vill ligga i sängen, sova, gråta en skvätt och bara tänka. Känner mig bara så himla ensam, otillräcklig och bara...ivägen. 

Att känna sig så här som jag gjort under dagen tar på en. Man orkar INGENTING. Man vill inte prata med någon utan bara sitter i sitt lilla hörn med musik och datorn. Tänka: Ska jag gå på en promenad? Men benen stannar upp och man kan inte resa sig och gå. Försöka tänka posetivt men det tar stopp och allt bara faller ner. Vad ska man säga? Den här dagen har varit skit...det ända jag vill ha en STOR kram och HAN runt mig..


Är så jä*la trött mina ögon bara svider, näsan är snart igentäppt, huvudvärk som kommer från och till, halsen svider.

Yes, en förkylning är verkligen på G. Vill inte bli förkyld! Det minsta jag önskar just nu...menmen, bara och hoppas på att man blir sjukast imorgon eller på måndag så att jag kan gå till skolan på tisdag. Jag MÅSTE verkligen till skolan! Kan inte missa nåt!

Hoppas på det bästa, men det känns bara som att allt skiter sig i helgen! Träning, förkylning, humör, bloggen. Det ända som kanske kan verka bra i helgen är om jag och Tim träffas.♥♥ Har bara två ord och säga......skit helg


Idag som sagt har jag inte hittat på något speciellt. Tränat lite på so'n och tillsist nu på kvällen kunde jag gå på en promenad och därefter blev det en sväng till Sara för och försöka få upp humöret men det gick inte så jätte bra. 
Ikväll blir det sittnas framför tvn och hoppas på att man blir gladare då jag inte tror det för sitter bara och väntar på en sak..EN SAK som skulle ändra min dag till ett leende men jag kommer nog inte få känna så idag.  

Lika bra och bara lägga sig redan nu! Godnatt.


Ovido - Quiz & Flashcards